پارکهای سطح شهر برای عدم حضور مردم و تجمع نوارکشی شدند/ ۱۳ بدر اجازه حضور مردم در فضاهای سبز را نخواهیم داد

پارکهای سطح شهر برای عدم حضور مردم و تجمع نوارکشی شدند/ ۱۳ بدر اجازه حضور مردم در فضاهای سبز را نخواهیم داد

پارکهای ارومیه نوارکشی شدند تا جلوی حضور مردم در این فضاها گرفته شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با انتقاد از حضور برخی خانواده ها در پارکهای سطح شهر و تجمع در این مکانها گفت: پارکهای ارومیه نواربندی شدند تا جلوی حضور مردم در این فضاها گرفته شود.

وی افزود: در ۱۳ بدر امسال نیز اجازه تجمع، حضور و چادر زدن هیچ کس را در تمامی فضاهای سبز شهری نخواهیم داد.

شهردار ارومیه با اشاره به اینکه قرارگاه امام خامنه ای(مدظله العالی) با همکاری شهرداری ارومیه و سپاه شهرستان فعالیت می کند، خاطرنشان کرد: در قالب این قرارگاه جیره ۱۴ روزه بین نیازمندان توزیع می شود.

حضرت پور همچنین خواستار توجه ویژه خیرین به کارگران فصلی شهر و خانواده هایشان شد و ادامه داد: شهرداری ارومیه با کمک و مشارکت خیرین بسته های حمایتی در منطقه خیابان شهید کوهنورد توزیع کرده است.

وی همچنین از جمع آوری بساط دستفروشان برای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد و یادآور شد: در بحث کرونا مدیریت نظام اسلامی خوب و کارآمد بوده و این در مقایسه با سایر کشورها بسیار قابل لمس است.

وی با توجه به برخی گمانه زنی ها در خصوص آمار مبتلایان گفت: چنانچه آمار بالا بود ما هم مثل برخی کشورها الان مشکل تخت بیمارستانی داشتیم در صورتیکه خوشبختانه ظرفیت بیمارستانهای ما پر نشده است و از طرفی هم باید قدردان توجه ویژه نظام در دهه های گذشته به این عرصه و همچنین دولت طی سالهای گذشته بود.

شهردار ارومیه همچنین اعلام کرد فعالیت ناوگان تاکسی رانی کماکان برای خدمات رسانی به شهروندان ادامه دارد.

حضرت پور خاطرنشان کرد: نابودی کروناویروس تنها در گرو مشارکت شهروندان و رعایت همه جانبه مسائل بهداشتی و ماندن در خانه هاست و از مرم می خواهیم مسئولان متولی امر را برای سلامی خود و خانواده هایشان یاری کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات