پیام‌های تسلیت اعضای شورا اسلامی شهر شیراز به مناسبت درگذشت رئیس انجمن زرتشتیان شیراز

پیام‌های تسلیت اعضای شورا اسلامی شهر شیراز به مناسبت درگذشت رئیس انجمن زرتشتیان شیراز

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، « سید عبدالرزاق موسوی » در این پیام با تجلیل از شخصیت مرحوم افلاطون سهرابی، گفت: شیراز مهد تجلی ادیان و فرهنگ‌های مختلف بوده است و شهروندان شیراز قدردان کسانی هستند که در ایجاد تعامل در این سرزمین کوشا بوده و هستند.

متن پیام رئیس شورای اسلامی شهر شیراز به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شیراز و فارس، از دیرباز مهد جلوه‌های زیبایی از حضور آزادانه‌ی ادیان الهی و فرهنگ‌های رنگارنگ ایرانی - اسلامی بوده است.
مرحوم «افلاطون سهرابی»، رئیس فقید انجمن زرتشتیان شیراز نیز با تدبیر و تعاملی تحسین‌برانگیز، توانست نقشی پررنگ در ایجاد وحدتی مثال‌زدنی بین زرتشتیان عزیز و سایر همشهریان شریف شیرازی در دفاع از کیان ایران عزیزمان، ایفا کند.
بی تردید مردم شیراز، صداقت و همدلی و وطن‌دوستی مرحوم سهرابی را در طول چند دهه فعالیت فرهنگی و اجتماعی در راستای پاسداشت حریم وطن را از یاد نمی‌برند.
اینجانب، به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، ضمن تسلیت درگذشت این چهره‌ی برجسته زرتشتی به خانواده آن مرحوم و همچنین همشهریان شیرازی و به ویژه زرتشتیان عزیز، از خداوند بزرگ برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان صبر و آرامش مسألت می‌نمایم.

سید عبدالرزاق موسوی
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز

بر پایه این گزارش، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز نیز با صدور پیامی جداگانه، درگذشت رئیس فقید انجمن زرتشتیان شیراز را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر « احمد تنوری » بدین شرح است:

بدینوسیله درگذشت شادروان افلاطون سهرابی، رئیس انجمن زرتشتیان شیراز را تسلیت مى‌گویم.
آن ففید عزیز، انسانی پاک‌نهاد، محبوب و مردم‌دار بود و در طی سال‌های تصدی ریاست این انجمن، در راستای تقویت انسجام ایرانی و همبستگی ادیان توحیدی، کارنامه‌ی درخشانی داشت.
روانش شاد و بهشت برین جایگاهش باد.

احمد تنوری
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز

انتهای پیام/

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات