ورود خودروهای غیربومی به مشهد ممنوع است/ عدم  ...

ورود خودروهای غیربومی به مشهد ممنوع است/ عدم ...

 ورود خودروهای غیربومی به مشهد ممنوع است/ عدم همراهی مردم، دلیل متوسل شدن به ابزار قدرت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدرضا حیدری، صبح امروز از پلیس راه طرق، یکی از مبادی اصلی ورودی خودروها به شهر مشهد بازدید کرد.

حیدری در حاشیه این بازدید ضمن عرض خداقوت به تمامی عوامل مستقر همچون نیروهای ناجا، پلیس راهور، هلال احمر، ارتش جمهوری اسلامی و ...، اظهارکرد: این بازدید در راستای بررسی شیوه اجرای طرح محدودیت ورود و خروج خودروها به مشهد و همچنین ضدعفونی کردن خودروها برای مقابله با کرونا انجام شد که خوشبختانه اقدامات خوبی به همت بخش‌های مختلف در حال اجرایی شدن است.

وی با بیان اینکه هیچگونه مانعی برای ورود خودروهای با پلاک مشهد به داخل شهر وجود ندارد، گفت: تمامی سرنشنیان توسط نیروهای هلال احمر خراسان رضوی و ارتش جمهوری اسلامی، پایش و تب‌سنجی و موارد مشکوک نیز به مراکز درمانی هدایت می‌شوند.

حیدری از بازگشت داده شدن تمامی خودروهای با پلاک غیر مشهد خبرداد و افزود: این اقدام در چند مرحله و از «ملک‌آباد» و «سنگ‌بست» شروع می‌شود و با سختگیری بیشتری نیز در پلیس‌راه شاهد آن هستیم.

وی با بیان اینکه اجرایی شدن طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به شهر مشهد از حدود دو هفته قبل توسط شورای شهر به استانداری ارسال شده بود، تصریح کرد: بسیار خرسندیم که این طرح اکنون اجرایی شده و لذا از استاندار محترم، ناجا و پلیس راهور کمال تقدیر و تشکر را داریم.

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه مقابله با کرونا جز با همکاری مردم میسر نیست، گفت: در این زمینه نیازمند یک جریان اجتماعی هستیم تا با تعامل و مساعدت یکدیگر این بحران را سپری کنیم؛ زمانی که همراهی مردم باشد، نیازی به استفاده از ابزارهای کنترلی و قدرت نیست.

حیدری با بیان اینکه ورود حدود 350 هزار خودرو در 4 روز نخست امسال به مشهد، مدیریت استان را ناچار به وضع این محدودیت و استفاده از ابزارهای کنترلی کرد، افزود: اگر مردم همراهی کنند، نیروهای پلیس و هلال احمر و ارتش و ... چنین مشقتی را تحمل نخواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: نوروز امسال به دلیل شرایط خاص ناشی از ویروس کرونا، شرایط پذیرش زائر در مشهد وجود ندارد؛ بارگاه منور رضوی، بازارها و ییلاقات همگی تعطیل هستند و مراکز اقامتی نیز هیچگونه خدماتی ارائه نمی‌دهند.

حیدری گفت: اکنون نگران موج بازگشت شهروندان مشهدی هستیم و تنها راه کنترلی، پایش آنها و معرفی موارد مشکوک به مراکز درمانی است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات