انجام پاکسازی و نخاله برداری از قطعه های خالی رواسان

انجام پاکسازی و نخاله برداری از قطعه های خالی رواسان

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند این عملیات را در راستای اقدامات بازدارنده شیوع ویروس کرونا در سطح منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: در مقطع زمانی کنونی که پاکسازی شهر برای کنترل آلودگی و شیوع ویروس کرونا  بیش از همه اهمیت دارد با نظارت و سرکشی مداوم نیروهای خدمات در سطح حوزه نسبت به هرگونه آلودگی که سلامت شهروندان را به خطر می اندازد، اقدام می شود.

وی با تاکید بر اینکه تنها با همکاری و همراهی شهروندان در رعایت نکات بهداشتی است که، اقدامات پیشگیرانه شیوع ویروس کرونا موثر واقع می شود، افزود: نخاله های جمع آوری شده از قطعه های خالی منطقه رواسان اغلب شامل پسماندهای خانگی بود که توسط شهروندان رهاسازی شده است و در شرایط کنونی این موضوع یکی از اقدامات خطرساز می تواند محسوب شود.

پورخردمند با اشاره به اینکه ماشین های حمل زباله به صورت شبانه روزی در سطح منطقه فعالیت دارند، اظهار داشت: شهروندان محترم پسماندهای خانگی خود را تنها در باکس های زباله شهرداری واقع در محلات ریخته و از رها سازی آنها در زمین های خالی و یا در کانال های آب به شدت خودداری کنند.

شهردار منطقه ۷ تبریز همچنین یادآور شد: شهروندانی که بیماران مبتلا به ویروس کرونا دارند برای انتقال پسماندهای خود با شماره ۱۳۷ تماس حاصل کنند تا پسماندها به صورت جداگانه و با خودروهای ویژه جمع اوری شود.

پورخردمند تاکید کرد: عوامل و نیروهای شهرداری منطقه هفت برای پاکسازی منطقه و حفظ سلامت شهروندان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از هیچ اقدامی فروگذاری نخواهند کرد و در این راستا شهروندان با همکاری و رعایت نکات بهداشتی و مسئولیت پذیری در مقابل رفتارهای اجتماعی خود می توانند خدمتگذاران خود را در این مسیر یاری کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات