ورود یا تردد گردشگران در مناطق چهارگانه ممنوع است

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، شهرام احمدی با اشاره به مصوبات و رویکرد ستاد ملی و استانی مدیریت و مقابله با کرونا، همچنین اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: ورود و تردد گردشگران در مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست در استان توسط محیط بانان و نیروهای یگان حفاظت این اداره کل کنترل خواهد شد و تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مشارکت و همکاری مردم در موفقیت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کنترل شیوع بیماری را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و اظهار داشت: مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست در این استان؛ یک پارک ملی، یک پناهگاه حیات وحش، یک اثر طبیعی ملی و پنج منطقه حفاظت شده، همچنین تالابهای اصلی استان در شهرستان بروجن را شامل می شود.


احمدی تصریح کرد: این ممنوعیت شامل روز طبیعت (سیزده به در) نیز خواهد بود و نیروهای اجرایی این اداره کل برای حفظ سلامتی مردم از ورود یا تردد افراد در این محدوده ها ممانعت بعمل می آورند.

وی یادآور شد: بر اساس مصوبات ستاد مدیریت و مقابله با کرونا، ورود گردشگر و مسافر به چهارمحال و بختیاری همچنان ممنوع است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در پایان از مردم خواست با رعایت بهداشت فردی، توجه به توصیه‌های بهداشتی و همکاری با مسئولان و پرسنل خدوم دستگاه های خدمت رسان به قطع زنجیره انتقال، پیشگیری و کنترل کرونا و بازگشت هرچه سریعتر شرایط عادی به جامعه کمک کنند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات