مهار آتش سوزی در پارک ملی دریایی نایبند و منطقه شکارممنوع کوه مند

مهار آتش سوزی در پارک ملی دریایی نایبند و منطقه شکارممنوع کوه مند

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر آتش سوزی های رخ داده شده در پارک ملی دریایی نایبند و منطقه شکارممنوع کوه مند  مهار شد. فرهاد قلی نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این خصوص گفت : آتش سوزی های رخ داده شده در پارک ملی دریایی نایبند و منطقه شکارممنوع کوه مند با همت محیط بانان ، دوستداران محیط زیست و دستگاه های همکار مهار  شد.

موسوی فرمانده یگان حفاظت در جزئیات این خبر افزود: در پی اطلاعات واصله در خصوص آتش سوزی در ۲ نقطه از منطقه پارک ملی دریایی نایبند و یک نقطه از منطقه شکارممنوع کوه مند پرسنل یگان حفاظت همیشه در صحنه(محیط بانان) توانستند با همکاری جوامع بومی و محلی و سایر ارگانهای همکار این آتش سوزی ها را مهار کنند .

موسوی در ادامه گفت: تحقیقات برای علل آتش سوزی ادامه داشته و متاسفانه در این آتش سوزیها میزان ۳ هکتار از پوشش علوفه ای و درختچه ای این مناطق طعمه حریق شدند.

فرهاد قلی نژاد در ادامه از همشهریان درخواست نمود با توجه به وضعیت خوب پوشش گیاهی در استان بواسطه بارش های خوب هنگام ورود به طبیعت و اقدام به ایجاد آتش تا زمانی که آتش را خاموش نکرده اند اقدام به ترک محل کنند.

همچنین ایشان از همه دوستداران طبیعت درخواست نمودند در صورت مشاهده هر گونه آتش سوزی و تخلف گزارشات خود را به نزدیکترین اداره یا پاسگاه محیط بانی اطلاع داده و یا با شماره تلفن ۱۵۴۰ تماس بگیرند.



لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات