پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری به مناسبت فرارسیدن دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی

پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری به مناسبت فرارسیدن دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی

هوالفتاح العلیم

يوم الله دوازدهم فروردین ماه سالروز استقرار و تثبيت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی حضور مردم ایران در تعیین سرنوشتشان است.

این روز جلوه ای از وعده حق خداوند تبارک و تعالی و یادآور حماسه سیاسی و فریاد بلند و پرطنین ملت فرهیخته ، فهیم و بصیر ایران به برپایی حکومت جمهوری اسلامی ایران و تجلی یکی از ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی است که نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخت.

مردم آگاه و هوشیار ایران با انتخاب نظام جمهوری اسلامی به عنوان الگوی حکومتی و نظام سیاسی کشور، که بر اصول و مبانی تعالیم مکتب رهایی بخش اسلام و مردم سالاری دینی تکیه دارد، الگویی جامع، کارآمد و برخوردار از ظرفیت های بالنده و مطمئن را به جهانیان ارائه کرد.

اینجانبان با تبریک این روز فرخنده به شهروندان گرانقدر ساروی در سالی که به عنوان جهش تولید نامگذاری شده است، رجاء واثق داریم ملت رشید و بزرگوار ایران اسلامی در پاسداشت این روز بزرگ و به رخ کشیدن ظرفیت مردم سالاری اسلامی، ضمن تجدید بیعت با شهدای والا مقام انقلاب اسلامی، در اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، همگام با خدمتگزاران صديق نظام اسلامی، سربلند و پیروز خواهند بود.

علیجان شمشیربند                   عباس رجبی
رییس شورای اسلامی شهر ساری شهردار ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات