پلیس و شهرداری از تجمع و حضور شهروندان در تفرجگاه ها و سایر مکان های عمومی جلوگیری می ...

پلیس و شهرداری از تجمع و حضور شهروندان در تفرجگاه ها و سایر مکان های عمومی جلوگیری می ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، سردار حبیبی خطاب به شهروندان تاکید کرد: خودروی شهروندان حاضر در معابر و تفرجگاه ها در صورت تخطی و سرپیچی از دستورات پلیس ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شود و چنانچه پافشاری کنند تا یک ماه خودرو آنها توقیف می شود.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری شیراز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همچون ضدعفونی معابر افزود: از این اقدامات پیشگیرانه رضایت دارم و خورسندم که شهردار شیراز این همه دل نگران آرامش و آسایش شهروندان است.

شهردار شیراز نیز در این بازدید مشترک گفت: سلامتی همه شهروندان اولویت اصلی همه دستگاه ها است از این رو در تاریخ های ۱۲ و ۱۳ فروردین واحد اجراییات شهرداری شیراز با هماهنگی و پشتیبانی فرماندهی نیروی انتظامی و پلیس راهور به صورت جدی با افرادی که در تفرج گاه ها و پارکهای حاشیه ای معابر حضور پیدا کنند، برخورد می کنیم.

مهندس اسکندرپور اضافه کرد: اگر شهروندان با شهرداری و نیروی انتظامی همراهی نکنند مجبور به استفاده از برخوردهای قهری، جریمه و توقیف خودرو هستیم.

بر اساس این گزارش، سردار حبیبی فرماندهی انتظامی فارس، ابراهیمی معاون دادستان و شهردار شیراز از اقدامات انجام شده در اداره ماشین آلات شهرداری شیراز در خصوص تجهیز و ارتقای ماشین آلات ضدعفونی معابر جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بازدید کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات