اجرای ویژه‌‌برنامه «نوروز را با من بخوان» در ۶۰ منطقه پر تراکم مشهد

اجرای ویژه‌‌برنامه «نوروز را با من بخوان» در ۶۰ منطقه پر تراکم مشهد

اجرای ویژه‌‌برنامه «نوروز را با من بخوان» در ۶۰ منطقه پر تراکم مشهد

معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از اجرای ویژه‌‌برنامه «نوروز را با من بخوان» در ۶۰ منطقه پر جمعیت شهری در روز طبیعت خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدمحسن مصحفی اظهار کرد: همانطور که اعلام شده، برای جلوگیری از شیوع کرونا، ضرورت دارد شهروندان روز طبیعت را در خانه بمانند و بر همین اساس، آمد وشد خودروها از درب منازل و حضور شهروندان در بوستان‌ها و ییلاقات در سیزدهم فروردین ممنوع شده است.
وی با اشاره به ضرورت حفظ نشاط شهروندان بیان کرد: جلوگیری از کسالت روحیه و حفظ نشاط شهروندان در قرنطینه خانگی، یکی از دغدغه‌های مدیران شهری است.
مصحفی از اجرای برنامه‌ای فرهنگی ویژه روز طبیعت خبر داد و گفت: در همین راستا ویژه برنامه «نوروز را با من بخوان»، با همکاری سازمان آتش‌نشانی شهرداری و شهرداری‌های مناطق سیزده‌گانه اجرا می‌شود تا شهروندان را به ماندن در منازل در روز طبیعت ترغیب کند.
رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به جزییات این طرح افزود: در طی اجرای این طرح، گروه‌های سرود و موسیقی و استندآپ کمدی در بیش از ۶۰ نطقه پرتراکم و آپارتمان‌نشین برنامه اجرا می‌کنند و شهروندان می‌توانند از پشت پنجره خانه های خود نظاره‌گر این برنامه باشند.
گفتنی است که این برنامه در روز سیزدهم فروردین، از ساعت ۹ صبح، در ۶۰ نقطه پر جمعیت مشهد برگزار می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات