۹۰درصد حضور مردم در مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان محیط زیست کشور کاهش یافته است

۹۰درصد حضور مردم در مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان محیط زیست کشور کاهش یافته است

به گزارش ایلنا، سرهنگ "جمشید محبت خانی" با اشاره به اجرای طرح خلوت سازی توسط محیط بان‌ها و همچنین ممنوعیت تردد در مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان محیط زیست کشور (پارک های ملی، پناهگاه های حیات وحش، اثر طبیعی ملی و مناطق حفاظت شده در سراسر کشور) خصوصا در روز طبیعت اظهار داشت: امروز همزمان با روز طبیعت محیط بانان با آمادگی ۱۰۰ درصدی در پارک ها حضور دارند و از تردد افراد ممانعت می کنند و بحمدالله ترددها به شدت کاهش یافته است.
وی ادامه داد: با اجرای طرح خلوت سازی از نهم فروردین ترددها کاهش یافته و مردم نیز همکاری خوبی با خادمان خود در نیروی انتظامی و همچنین سایر نیروهای امدادی، پلیس راهور و ... دارند.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه با اجرای طرح خلوت سازی شاهد کاهش ۹۰ درصدی حضور مردم در مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان محیط زیست کشور هستیم، تصریح کرد: امروز همزمان با روز طبیعت و اعمال محدودیت های تردد آمار حضور مردم خصوصا در بوستان طبیعت و پارک پردیسان به صفر رسیده است.
سرهنگ محبت خوانی با بیان اینکه مهمترین روش پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی و جمعی است، تاکید کرد: خواستار همکاری بیش از پیش مردم با محیط بان ها و ماموران پلیس هستیم؛ همچنین از تلاش تمامی افرادی که شبانه روز در حال خدمت رسانی به مردم هستند، قدردانی می کنیم.

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات