روز شنبه، برای تمدید تعطیلی قطارشهری و اتوبوس  ...

روز شنبه، برای تمدید تعطیلی قطارشهری و اتوبوس ...

روز شنبه، برای تمدید تعطیلی قطارشهری و اتوبوس تصمیم‌گیری می‌شود/ احتمال تعطیلی حمل‌ونقل عمومی تا پایان فروردین

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند با اشاره به مصوبه اخیر شورای شهر مشهد درخصوص تعطیلی سرویس‌دهی خطوط قطارشهری و همچنین ناوگان اتوبوسرانی، اظهارکرد: تراکم جمعیت سبب شده تا وسایل حمل‌ونقل عمومی یکی از کانون‌های اصلی شیوع ویروس باشند.

بهاروند با بیان اینکه هرروز تعداد زیادی از افراد برای جابجایی از این وسایل استفاده کرده و سطوح مختلفی را لمس می‌کنند که تهدید جدی برای سلامت شهروندان است، گفت: خوشبختانه تعطیلی مترو و اتوبوس در مشهد تاثیرات مثبتی در کاهش تعداد افراد مبتلا داشته و از این بابت بسیار خوشحالیم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهدمقدس افزود: براساس مصوبه پیشین، تعطیلی ناوگان حمل‌نقل عمومی حداکثر تا 17 فروردین است و تمدید مجدد آن نیاز به مصوبه دیگری از سوی شورای شهر دارد.

بهاروند با بیان اینکه نظر کمیسیون تخصصی در این خصوص، تمدید تعطیلی مترو و اتوبوس حداقل تا پایان فروردین‌ماه است، تصریح کرد: روز شنبه، 16 فروردین‌ماه، جلسه فوق‌العاده اعضای شورای شهر مشهد برگزار خواهد شد و تصمیم‌نهایی در این زمینه اتخاذ می‌شود و به اطلاع عموم شهروندان عزیز مشهدی خواهد رسید.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات