نقش سازمان‌های اجتماعی، خدماتی و نظامی در مقابله  ...

نقش سازمان‌های اجتماعی، خدماتی و نظامی در مقابله ...

نقش سازمان‌های اجتماعی، خدماتی و نظامی در مقابله با کرونا قابل تقدیر است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدحسین ودیعی، ظهر امروز از فعالیت‎‌های جمعیت هلال احمر در ورودی های شهر و همچنین فرآیند تب‌سنجی و غربالگری مسافران در پایگاه سلامت عوارضی «ملک‌آباد» بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از سازمان های خدماتی و اجتماعی مانند هلال احمر، نقش آنها در کنترل و مقابله با بیماری کرونا را بسیار پررنگ و موثر دانست و اظهارکرد: غربالگری جاده ای، فرایندی زیرساختی و مهم در مهار این ویروس به شمار می‌آید چراکه گام اول در اقدامات لازم جهت پیشگیری، مقابه و درمان بیماری، شناسایی افرادیست که مشکوک به ابتلا به بیماری هستند.

ودیعی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران و دیگر نهادها، در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار دارند، گفت: از مسافران و مردم فهیم شهر مشهدمقدس درخواست داریم حداکثر همکاری را با نیروهای خدماتی داشته باشند و رعایت توصیه های بهداشتی و ایمنی را مدنظر قرار دهند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد افزود: در حوزه شهری، کارمندان و نیروهای بخش‌های مختلف معاونت‌های شهرداری، بویژه معاونت خدمات شهری در صف اول مقابله با این ویروس قرار دارند و در زمینه گندزدایی، نظافت و مدیریت پسماند و دیگر فعالیت های انجام شده، نیامند حمایت بودند که شورای اسلامی شهر مشهد، بودجه ای به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال، برای این امر تصویب کرد.

ودیعی خاطرنشان کرد: علاوه بر این مصوبه، جهت مقابله با ویروس کرونا، ۵۰ میلیارد ریال هم جهت کمک در تهیه تجهیزات و بهسازی آمبولانس و نیز خرید ماسک و وسایل بهداشتی و درمانی برای کادر درمان، به دانشگاه علوم پزشکی تعلق گرفت

وی در ادامه بازدیدهای خود، امروز به منظور تقدیر از کارمندان و نیروهای سازمان آتشنشانی شهرداری مشهد، از ایستگاه ۳۱ آتش‌نشانی بازدید کرد.

ودیعی ضمن تقدیر و تشکر از جانفشانی های نیروهای سازمان آتش‌نشانی مشهد، تصریح کرد: شغل شما عزیزان، جز عشق و ایثارگری نیست؛ چراکه جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارید تا صدمه‌ و خسارتی به جان و مال همنوعان شما وارد نشود.

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد در ادامه صحبت‌های خود به حادثه اخیر ریزش ساختمان که نیروهای شجاع آتش‌نشانی عملیات آواربرداری را به بهترین شکل انجام دادند و دو نفر از شهروندان را، زنده از زیر آوار خارج کردند، گفت: در کنار چنین عملیات‌ دشواری، اقدامات ضدعفونی و گندزایی توسط نیروهای این سازمان هم از چشم شهروندان پنهان نمانده و همه قدردان تلاش‌های شما هستیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات