قدردانی مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو از مدیران عامل و پرسنل صنعت برق کشور

قدردانی مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو از مدیران عامل و پرسنل صنعت برق کشور

مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو در پیامی از مدیران عامل و پرسنل شرکت‌های صنعت برق کشور قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، دکتر "صدیقه ببران" مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو در پیامی از مدیران عامل و پرسنل صنعت برق کشور قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:
رشد و بالندگی و شکوفایی صنعت برق مدیون تلاش گسترده جهادگرانی است که عمر گرانبهای خود را سرمایه‌هایی برای سربلندی و سازندگی ایران اسلامی قرار داده‌اند.
خدای بزرگ و مهربان را شاکریم بخاطر وجود همکارانی که در کمال صداقت درستکاری در شرایطی که میهن عزیزمان درگیر مبارزه با ویروس کرونا می‌باشد، در سنگر خدمت و در جهت تحقق تولید برق پایدار از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با توکل بر ایزد منان صادقانه در حال خدمت‌رسانی به مردم و میهن بزرگ اسلامی هستند.
به مصداق حدیث شریف "من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزّ و جل" بدین‌وسیله مراتب سپاس خود را از زحمات ارزشمند پرسنل کوشای صنعت برق کشور که با تشکیل پویش "صنعت برق همیشه بیدار" نشان دادند در زمینه پیشبرد صنعت برق کشور از هیچ تلاش و جهادی فروگذار نخواهند کرد، ابراز می‌دارم.
از درگاه ایزد منان، دوام عزت، سلامتی و توفیق روزافزون خدمت‌گذاری به میهن عزیز اسلامی از درگاه خداوند متعال برای کلیه همکاران عزیزمان مسئلت می‌نمایم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

منبع خبر

شرکت برق منطقه ای غرب

شرکت برق منطقه ای غرب

شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات