۱۳ مورد رفع تصرف فوری اراضی ملی در ایام نوروز ۹۹ در استان

۱۳ مورد رفع تصرف فوری اراضی ملی در ایام نوروز ۹۹ در استان

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:
۱۳ مورد رفع تصرف فوری اراضی ملی در ایام نوروز ۹۹ در استان
طی هفته دوم سال جدید، ۱۱ مورد اراضی ملی در شهرستان کاشان و ۲ مورد در شهرستان نائین رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: طبق هشدارهای اعلامی و به همت معاونت املاک و حقوقی و یگان حفاظت از اراضی این اداره‌ کل در سطح استان و با گشت زنی های انجام شده طی هفته اول نوروز هیچگونه تصرف در اراضی دولتی گزارش نشد.
وی افزود: با هوشیاری عوامل یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در استان طی هفته دوم ایام نوروز ۱۳ مورد رفع تصرف فوری اراضی انجام شده است.
قاری قرآن اظهار داشت: طی هماهنگی بعمل آمده در طرح نوروزی و گشت زنی ۲۴ اکیپ یگان در سطح استان تعداد ۱۱ مورد رفع تصرف فوری در تاریخ ۱۱ فروردین ماه به متراژ ۲۲۵۰ مترمربع با ارزش حدود ۱۱ میلیارد ریال به صورت دیوار کشی، تخریب ساختمان و اشجار در شهرستان کاشان و ۲ مورد در روزهای ۹ و ۱۲ فروردین ماه به متراژ ۲۰۰مترمربع به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به صورت خاکریزی در شهرستان نائین رفع تصرف فوری از اراضی ملی و دولتی انجام شده است.
وی در پایان مجدد از عموم خواست تا با استفاده از سامانه ۱۶۵۶ هر گونه تعرض به اراضی دولتی را به یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن این اداره کل گزارش نمایند

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات