مراجعات شهروندان به جایگاه های سی ان جی 70 درصد کاهش یافته است

مراجعات شهروندان به جایگاه های سی ان جی 70 درصد کاهش یافته است

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان گفت: با توجه به پویش در خانه بمانیم که به منظور قطع زنجیرۀ کرونا در کشور ایجاد شده، مراجعات شهروندان به جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی در حدود 70 درصد با کاهش مواجه شده است.

وی در خصوص اقدامات بهداشتی انجام شده در جایگاه های سی ان جی اظهار داشت: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، جایگاه های سی ان جی روزانه دو نوبت در هنگام تعویض شیفت ضدعفونی و گندزدایی می شوند و همچنین مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش و اسپری ضدعفونی کننده نانو به طور جداگانه در اختیار متصدیان و بهره برداران جایگاه ها قرار گرفته است.

عرشیان تصریح کرد: علاوه بر این اقدامات، هر پنج روز یک بار تمامی تجهیزات موجود در جایگاه ها شامل محوطه، نازل ها، مخازن و سرویس های بهداشتی توسط عوامل اجرایی سازمان تاکسیرانی با مواد نانو ضدعفونی و گندزدایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پرداخت هزینه سوخت فقط از طریق کارت بانکی صورت می گیرد و دریافت وجه نقد در جایگاه ها به طور کامل ممنوع می باشد که این موضوع مورد استقبال شهروندان و رانندگان تاکسی قرار گرفته است.

عرشیان در خاتمه افزود: سازمان تاکسیرانی دارای 8 جایگاه سی ان جی در سطح شهر است که این جایگاه ها در تأمین سوخت پاک و ارزان قیمت برای شهروندان، مسافرین و رانندگان تاکسی نقش مهم و تعیین کننده ای دارند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات