۴۵۰ مقاله به کنفرانس ساخت و ساز ارائه شد

۴۵۰ مقاله به کنفرانس ساخت و ساز ارائه شد

http://www.bananews.ir/دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی ساخت و ساز شهری گفت: ۴۵۰ مقاله به این همایش ارائه شد که بخشی از این مقالات در همایش ارائه شده و خلاصه مقالات نیز به زبان‌های مختلف بود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عبادالله قنبری پیش از ظهر امروز در نخستین کنفرانس بین‌المللی ساخت و ساز شهری در مجاورت گسل‌های فعال، بر ضرورت یافتن راهکارهای مقابله با بلایای طبیعی تاکید کرد.

وی گفت: در نخستین کنفرانس بین‌المللی ساخت و ساز شهری در مجاورت گسل‌های فعال، دانشمندان برجسته‌ای از کشورهای آمریکا، ترکیه و کشورهای مختلف حضور دارند و مقالات علمی متعددی از طرف دانشمندان برجسته در مدت برگزاری همایش ارائه می‌شود.

قنبری ادامه داد: این همایش در مدت سه روز برگزاری خود شاهد ارائه مقالات تخصصی از سوی متخصصان داخلی و خارجی خواهد بود.

دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی ساخت و ساز شهری گفت: شهر تبریز بر روی خط گسل واقع شده و ضعف‌های سازه‌ای در صورت وقوع زلزله خود را نشان خواهد داد.

وی اظهار کرد: برای نخستین بار در منطقه این همایش در راستای بررسی شناخت ضعف‌های سازه‌ای با هزینه شهرداری تبریز برگزار شد.

قنبری بیان کرد: خوشبختانه بسیاری از متخصصان برجسته جهانی در امر مهندسی زلزله برای حضور در این همایش اعلام آمادگی کرده و مسئولیت علمی این همایش از سوی دانشگاه‌های معتبر شمال‌غرب کشور پذیرفته شد.

دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی ساخت و ساز شهری ادامه داد: در این همایش کمیته‌های مختلف با حضور دانشمندان برجسته داخلی و خارجی آغاز به کار کرده است.

وی گفت: ۴۵۰ مقاله به این همایش ارائه شده که بخشی از این مقالات در همایش مطرح و خلاصه مقالات نیز به زبان‌های مختلف ارائه شد.

در این همایش از تمبر یادبود نخستین کنفرانس بین‌المللی ساخت و ساز شهری در مجاورت گسل‌های فعال رونمایی شد.

 

 

    نظرات