برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان...

برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان...

اولین جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب وبرق استان زنجان در سال 99 با حضور ویدئو کنفرانسی وزیرنیرو در محل سالن شهید شهریاری شرکت آب منطقه ای زنجان، برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،دکتر رضا اردکانیان در این جلسه ویدئو کنفرانسی ضمن تبریک سال نو و آرزوی صحت و سلامتی برای بیماران درگیر با ویروس کرونا و طلب غفران الهی برای درگذشتگان، اظهارداشت: ما می توانیم با توجه به شرایط پیش آمده از همین موقعیت بهره‌گیری کرده و کارهای مفید و تأثیرگذاری انجام دهیم.

اردکانیان، با اشاره به شرایط عمومی کشور از نظر اقتصادی و اجتماعی و برنامه های سال 99 وزارت نیرو و همچنین پویش الف-ب ایران ، تصریح کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه از سوی استکبارجهانی امسال جزء سخت ترین سالها از هر منظری خواهد بود و کشور می بایست آماده مواجه شدن با این وضعیت باشد و امسال که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شده است حداکثر تلاش را از خود نشان دهیم.

وی افزود:تنها از این طریق می توانیم بر دشمن پیروز شده و تحریمها را دور بزنیم و تهدیدها را به نحو احسن به فرصت تبدیل نمائیم.

وزیر نیرو، اعمال تحریمها را یک جنگ روانی دانست و عنوان کرد: با شیوع و گسترش بیماری کووید 19 دنیا وارد میدان جنگ دیگری شده که آغازگر آن قدرتهای بزرگ جهان هستند و سم و ضرر این بیماری همه مردم جهان را فلج نموده است.

اردکانیان، به اتمام فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم در پایان سال 99 اشاره کرد و اظهار داشت: بایستی همه تلاش کنیم تا طرحهای نیمه تمام دولت تدبیر و امید در بخش صنعت آب وبرق کشور تا پایان سالجاری به بهره برداری برسد.

وی به کار بزرگ تیمی پویش هر هفته الف-ب- ایران، تاکید کرد و گفت:در قالب این پویش تعداد 227 پروژه آب وبرق به افتتاح رسید و این جز با همفکری و همدلی همه همکاران میسر نمی شد.

این مقام مسئول به بارش سنگین ترین برف در سال 98 در شمال کشور اشاره کرد و اظهارکرد:با تدابیر اندیشیده شده و همکاری همه دستگاهها توانستیم این بحران را نیز پشت سر گذاریم.

وزیرنیرو، به یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی اشاره کرد و گفت:در اکثر استانها این موضوع به اتمام رسیده و معدود استانهایی هم که مانده است در دست اجراست.

اردکانیان، به انتخاب مدیران عامل شرکتهای صنعت آب وبرق از طریق فراخوان، تصریح کرد:این روند در جهت شایسته گزینی و انتخاب اصلح است و در این جریان تبعیض ها نیز از بین می رود.

وی به کارنامه روشن وزارت نیرو در سال 98 اشاره کرد و افزود:این موضوع باعث شد در جشنواره شهید رجائی امثال به عنوان دستگاه برتر انتخاب شویم.

وزیرنیرو، برنامه های این وزارتخانه را در سال 99 در 7 عنوان بیان داشت و تصریح کرد:توجه به کیفیت نیروی انسانی و رفتارهای مدیریتی،ارتباط با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به صورت اصولی و درک جایگاههای مدیران و نمایندگان در یک فهم مشترک،شایسته پروری بعنوان اصلی ترین شاخص مدیریت خوب ، ادامه یکپارچه سازی مدیریت بخش آب و آبفا ،اجرای مصوبه اخیر هیئت وزیران و چابکسازی ستاد آب ، مدیریت مناسب سدها در بهار و تابستان،نهایی کردن طرحهای سازگاری با کم آبی در استانها از اهم برنامه های وزارت نیرو در سال 99 می باشد .

این مقام مسئول، به استفاده از ظرفیتهای قانونی بودجه سال 99در تسویه و تهاتر بدهیهای وزارت نیرو با دارایی ،پیمانکاران وتجهیز شرکتهای آبفا، اجرایی کردن برقراری حق النظاره کشاورزی برای چاههای مجاز و غیر مجاز،حل موضوع مطالبات بین شرکتهای صنعت آب و برق در اسرع وقت ، استفاده وزارت نیرو از مصالح رودخانه ها در راستای ساماندهی و لایروبی آنها،رعایت اصول بهداشتی و توسعه خدمات غیر حضوری و همراهی با ارباب رجوع در حد امکان تاکید نمود

وی در خصوص ارتباطات بین الملل وزارت نیرو نیز توضیحاتی ارائه داد و ابراز امیدواری کرد که با همه کشورهای منطقه تعاملات مطلوب و در خور شایسته ای برقرار کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات