فرمانده جدید مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو معرفی شد

فرمانده جدید مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو معرفی شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، عصر امروز (شنبه) در نشست شورای معاونان وزارت نیرو، با حکم علی اصغر شهبازی رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی و تایید رضا اردکانیان، "میثم جعفرزاده" با حفظ سمت در دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزیر نیرو به عنوان فرمانده جدید مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو منصوب شد.
وزیر نیرو در این مراسم با تقدیر از تلاش‌ها و دستاوردهای بسیج وزارت نیرو در حوزه تخصصی به‌ویژه مشارکت این مرکز در زمینه امدادرسانی در شرایط بحران کشور اظهار داشت: تمامی اعضا و کارکنان وزارت نیرو به تعبیری اعضای بسیج هستند، چرا که عرصه آب و برق عرصه منحصربه‌فرد خدمت‌رسانی است که با آحاد مردم سروکار دارد و اگر یک جلوه بسیج، آماده‌باش همیشگی برای انجام وظیفه است، طبیعتا همکاران وزارت نیرو از مثال‌های بارز این موضوع هستند.
اردکانیان ادامه داد: در جریان وقوع سیلاب‌ها، زلزله و بحران بارش برف و حوادث غیرمترقبه‌ای که در سال 98 شاهد آن بودیم، وزارت نیرو از آماده‌ترین ارگان‌ها بود و نیروی بسیج نیز مشارکت فعالی داشت.
وی تصریح کرد: در شرایط بحران ما باید بتوانیم از لحظه پیش‌بینی بحران تمام امکانات خود را بسیج کنیم و بنابراین ترجیح بر این است که فرمانده هر دو بخش مدیریت بحران و بسیج یکی باشد؛ لذا امیدواریم مشارکت اجزای بسیج در این شرایط جلب شود.
در پایان این نشست، از خدمات و تلاش‌های "داود طارمی" فرمانده پیشین مرکز بسیج وزارت نیرو که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است، قدردانی شد.


لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

منبع خبر

وزارت نیرو

وزارت نیرو

وزارت نیرو

    نظرات