تعرفه خدمات دفاتر پیشخوان شهرداری مشهد افزایش ...
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدهادی مهدی نیا با اعلام این خبر گفت: تعرفههای خدمات شهرسازی دفاتر پیشخوان شهرداری مشهد از سال ۹۱ ثابت مانده که دلیل اصلی آن تعارض بین مصوبات مجلس شورای اسلامی برای یکپارچهسازی خدمات دفاتر پیشخوان دولت و شهرداری بود که در شهر مشهد این اقدام انجام نشد.
با توجه به ماهیت کار خدمات شهرداری و شهرسازی و عدم تخصص و اشراف دفاتر پیشخوان دولت بر این فرآیند، باوجود پیگیریهای فراوان در طی ۸ سال گذشته این ادغام محقق نشد، لذا در هشت سال گذشته افزایش تعرفه نداشتیم که مورد اعتراض فراوان دفاتر پیشخوان شهرسازی بوده است.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد با ابراز امیدواری از اینکه در سال جاری با تشخیص کمیسیونهای شورا تعرفه خدمات تغییریافته و واقعی شود تا دفاتر خدماتی به حقوق خود برسند افزود: این تعرفهها در سال ۹۹ و با تشخیص کمیسیونهای بودجه و شهرسازی افزایش خواهد یافت.
وی در خصوص نحوه و میزان این افزایشها گفت: قرار است شهرداری پیشنهادهای خود را برای نحوه و میزان افزایش تعرفهها در موضوعات مختلف به شورا ارائه دهد تا متناسب با شرایط و نحوه خدمات متنوع دفاتر پیشخوان شهرداری، فرمول مشخص و مدونی برای افزایشها تنظیمشده و از ابتدای سال ۹۹ اعمال شود.
نظرات