تعرفه خدمات دفاتر پیشخوان شهرداری مشهد افزایش  ...

تعرفه خدمات دفاتر پیشخوان شهرداری مشهد افزایش ...

تعرفه خدمات دفاتر پیشخوان شهرداری مشهد افزایش می‌یابد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدهادی مهدی نیا با اعلام این خبر گفت: تعرفه‌های خدمات شهرسازی دفاتر پیشخوان شهرداری مشهد از سال ۹۱ ثابت مانده که دلیل اصلی آن تعارض بین مصوبات مجلس شورای اسلامی برای یکپارچه‌سازی خدمات دفاتر پیشخوان دولت و شهرداری بود که در شهر مشهد این اقدام انجام نشد.

با توجه به ماهیت کار خدمات شهرداری و شهرسازی و عدم تخصص و اشراف دفاتر پیشخوان دولت بر این فرآیند، باوجود پیگیری‌های فراوان در طی ۸ سال گذشته این ادغام محقق نشد، لذا در هشت سال گذشته افزایش تعرفه نداشتیم که مورد اعتراض فراوان دفاتر پیشخوان شهرسازی بوده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد با ابراز امیدواری از اینکه در سال جاری با تشخیص کمیسیون‌های شورا تعرفه خدمات تغییریافته و واقعی شود تا دفاتر خدماتی به حقوق خود برسند افزود: این تعرفه‌ها در سال ۹۹ و با تشخیص کمیسیون‌های بودجه و شهرسازی افزایش خواهد یافت.

وی در خصوص نحوه و میزان این افزایش‌ها گفت: قرار است شهرداری پیشنهاد‌های خود را برای نحوه و میزان افزایش تعرفه‌ها در موضوعات مختلف به شورا ارائه دهد تا متناسب با شرایط و نحوه خدمات متنوع دفاتر پیشخوان شهرداری، فرمول مشخص و مدونی برای افزایش‌ها تنظیم‌شده و از ابتدای سال ۹۹ اعمال شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات