جلسه ویدئو کنفرانس وزیر نیرو با مدیران عامل شرکتهای تابعه و اولین...

امروز شانزدهم فروردین ماه وزیر نیرو در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران عامل شرکتهای صنعت آب و برق استانها گفت: سال گذشته علی رغم تحریم های ظالمانه، وزارت نیرو سال بسیار موفق با کارنامه ای درخشان را سپری کرد.

دکتر رضا اردکانیان افزود: در این سال در قالب پویش هر هفته الف-ب-ایران و با حمایت مردم شریف کشورمان 227 پروژه بزرگ بخش آب و برق را در 31 استان کشور به بهره برداری رساندیم که گامی بسیار بزرگ در بخش آب و انرژی کشور محسوب می شود .

وزیر نیرو با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با نام «جهش تولید» تصریح کرد: باید با آمادگی کامل در بخش های مختلف آب و برق تلاش نماییم تا به سمت و سوی افزایش تولید و صادرات بخش انرژی بکوشیم .

دکتر رضا اردکانیان با یادآوری شرایط تحریم های ظالمانه اقتصادی کشورمان اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی می توانیم تبعات تحریمها را خنثی کنیم و با آمادگی در همه ابعاد با توجه به نامگذاری سال جدید، موفق تر عمل نماییم. وی همچنین در خصوص شیوع ویروس کرونا در جهان گفت: کمتر ملت و دولتی هست که الان با این بیماری مواجه نباشد و تبعات اقتصادی آن باعث میشود، مسایل و دشواری زیادی مدیریت شرکتهای استانی و فعالیت آنها در پیش داشته باشیم .

وزیر نیرو بر تکمیل برنامه ها و پروژ های آب و برق در سال پایانی فعالیت دولت دوازدهم تاکید کرد و گفت: با استفاده از تجربیات 7 سال گذشته و اهمیت موضوع جهش تولید و نگاهی به کارنامه موفق سال گذشته وزارت نیرو، امسال نیز گامهای اساسی در توسعه خدمات و فعالیتها در بخش آب و برق کشور بر می داریم .

دکتر اردکانیان با اشاره به چالشهای سال گذشته از جمله سیلاب اول سال 98 که در بیش از ۲۰ استان کشور رخ داد، بیان داشت: در سال 98 علی رغم این مشکلات، افزایش 4.1 درصدی تولید و عرضه انرژی نسبت به سال ۹۷ و افزایش صادرات 30 درصدی انرژی را شاهد بودیم .

وزیر نیرو روش جدید انتصاب مدیران ارشد در وزارت نیرو را یادآوری کرد و گفت: انتصاب مدیران ارشد از طریق فراخوان یکی از رویکردهای موفق وزارت نیرو در سال گذشته بود و برای انتصاب شایسته مدیران تا پایان فروردین ماه امسال، دستورالعمل فراخوان در همه رده های مدیریتی ابلاغ می شود .

دکتر رضا اردکانیان در پایان جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران عامل شرکت های آب و برق استانها، با اشاره به ادغام و یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در سطح کشور گفت: این ادغام در راستای کوچک سازی دولت، در اغلب استانها به صورت کاملا موفق انجام شده است و یکپارچه سازی حوزه سیاست گذاری و اجرایی آب کشور زیر عملیاتی می شود .

در ادامه این نشست، اولین جلسه شورای هماهنگی و انسجام بخشی شرکتهای صنعت آب و برق استان اردبیل نیز برگزار شد و مدیران عامل شرکتها به بیان مسائل فعلی و آتی شرکتها در سال جدید و اقدامات و برنامه ها و پیش نیازهای حوزه فعالیت شرکت متبوع پرداختند‌. پس از گفتگو و تبادل نظر در خصوص نیازهای مدیریت مناسب تر آب و برق استان اردبیل، تصمیمات لازم اتخاذ شد .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات