کاشت ۴۰هزار بوته گل لاله در بوستان کوهسنگی

کاشت ۴۰هزار بوته گل لاله در بوستان کوهسنگی

کاشت ۴۰هزار بوته گل لاله در بوستان کوهسنگی

شهردار منطقه ۸ مشهد از کاشت ۴۰هزار بوته گل لاله در بوستان کوهسنگی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی شیرازی با بیان این خبر اظهار کرد: ۴۰ هزار بوته گل لاله با هدف زیباسازی بصری و ایجاد محیطی مناسب و زیبا وایجاد نشاط و سرزندگی در بین شهروندان در بوستان کوهسنگی کاشته شد.
وی ادامه داد: هدف از کاشت این گل‌ها ایجاد نشاط و تلطیف روحیه شهروندان است بنابراین قصد داریم با کاشت و به تصویر کشیدن زیبایی گل‌های لاله با تداعی گوشه‌ای از زیبایی خلقت خداوند، آراستگی و پیراستگی طبیعی را به بوستان شهرمان ببخشیم.
وی افزود: هر ساله شهرداری‌ها در اواخر فصل پاییز اقدام به کاشت پیاز گل لاله می‌کنند تا در بهار عموم شهروندان و زائران بارگاه منور رضوی از چشم‌انداز زیبای آن استفاده نمایند، لذا به منظور زیباسازی منظر و طراوت محیط شهری و در جهت پویایی وشادابی شهروندان، اداره فضای سبز منطقه ۸ اقدام به کاشت پیاز گل های لاله در سطح حوزه استحفاظی منطقه کرده است .
شهردار منطقه ۸ مشهد با اعلام خبر کاشت ۴۰ هزار گل لاله اظهار کرد: رویکرد مدیریت شهری نگهداشت فضای سبز، با هدف زیباسازی بصری و با هدف ایجاد محیطی مناسب و زیبا وایجاد نشاط و سرزندگی در بین شهروندان می باشد تا گام موثری در راستای افزایش سطح رضایتمندی، خدمت‌رسانی و رفاه حال شهروندان و زائران باشد .
شیرازی افزود: با کاشت زمینی این گل تا یک سوم هزینه نسبت به خرید گلدان آماده صرفه جویی صورت می پذیرد.
شهردار منطقه ۸ مشهد خاطر نشان کرد: با توجه به جایگاه بوستان کوهسنگی به عنوان قطب گردشگری شهر مشهد و استقبال شهروندان ، زائران و مجاوران در مشهد از فضای سبز این مجتمع عظیم فرهنگی و تفریحی استفاده از گونه‌های خاص گل و گیاه که زیبایی بوستان را دوچندان می‌کند، دارای اهمیت خاصی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات