مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان/ مسئولیت صنعت برق در شرایط کرونایی دو چندان شده است/ گروه های عملیاتی شبانه و روز مشغول  فعالیت اند

مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان/ مسئولیت صنعت برق در شرایط کرونایی دو چندان شده است/ گروه های عملیاتی شبانه و روز مشغول فعالیت اند

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه بیماری کرونا تاثیری در خدمات رسانی این شرکت نداشته است، گفت: وظیفه ما تامین برق پایدار برای مشترکین بوده و در این شرایط حساس مسئولیت ما دوچندان شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ اظهار داشت: تامین برق در شرایط عادی نیز با توجه به پراکندگی خطوط و پست های انتقال و فوق توزیع تحت نظارت این شرکت در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، یک فعالیت سخت و پر تلاش بوده و حال کرونا ویروس شرایط را سخت تر کرده است.
وی با بیان اینکه عملیات ضد عفونی پست های برق ( بیش از 100 پست) و ساختمان های شرکت به صورت مستمر در حال انجام است، تصریح کرد: هرچند نگرانی هایی در مبتلا شدن پرسنل علی رغم رعایت مسائل بهداشتی به کرونا وجود دارد اما بخشنامه های تعدیل نیرو تاثیری در کاهش تعداد گروهای عملیاتی، تعمیرات و حوادث نداشته و تنها در بخش پست های برق در حال حاضر 823 اپراتور به صورت شیفتی در 221 پست وظیفه برقرسانی را انجام می دهند.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تامین برق پایدار را هم راستای تلاش های حافظان سلامت دانست و افزود: در حالی که کادر درمانی در خط مقدم مقابله با کرونا ویروس هستند ما نیز در صنعت برق در تلاش هستیم تا با تامین برق پایدار خللی در خدمات رسانی آنها نشود.
دشت بزرگ تصریح کرد: برق پایدار همچنین کمک می کند در شرایط کنونی که مردم در قرنطینه خانگی هستند اموراتشان را به راحتی سپری کنند و در رفاه و آرامش باشند.
وی با درخواست از مردم برای ماندن در خانه و قطع زنجیره انتقال کرونا، تاکید کرد: هرچند تمام تلاشمان این است که در تامین برق مشکلی ایجاد نشود اما استمرار شرایط کرونایی مانع فعالیت های توسعه ای شبکه برق خواهد شد و با توجه به تابستان جاری ممکن است در این زمینه با مشکلاتی رو به رو شویم.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: همانگونه که در سیل سال گذشته و دیگر بحران ها خللی در برق رسانی این شرکت وارد نشد در بیماری کرونا نیز این رسالت را به درستی انجام خواهیم داد تا نگرانی دیگری از جنس خاموشی به مشکلات کشور اضافه نشود.
دشت بزرگ تاکید کرد: در هر اتفاق ناخوشایندی که در کشور رخ می دهد برق پایدار است و این تنها به این دلیل است که کارکنان این صنعت در هر شرایطی به صورت شبانه و روز در تلاش هستند تا چراغ های زندگی روشن بمانند.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات