تصمیم جدیدی برای فعالیت مجدد ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری گرفته  ...

تصمیم جدیدی برای فعالیت مجدد ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری گرفته ...

تصمیم جدیدی برای فعالیت مجدد ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری گرفته نشده/ فعالیت اتوبوس هاو قطار شهری منوط به تصمیمات بالادستی و شهردار مشهد است

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: درحال حاضر تصمیم جدیدی برای فعالیت مجدد ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری گرفته نشده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در این خصوص افزود: تصمیم گیری در خصوص فعالیت مجدد ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری منوط به تصمیمات بالادستی، مصوبات شورای اسلامی شهر و شهردار مشهد خواهد بود و هنوز تصمیمی برای زمان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی پس از ۲۳ فروردین گرفته نشده است.
وی اضافه کرد: اما با این وجود با توجه به این که احتمال دارد در اردیبهشت یا خرداد و هر زمانی پس از کاهش خطر ابتلا شهروندان به ویروس کرونا قطار شهری و اتوبوسرانی فعال شده و فعالیت پروژه های عمرانی به روال عادی باز گردد جلسه ای برگزار و مقرر شد که سازمان های مربوطه پروتکل هایی را درخصوص نحوه فعالیت مرتبط با اتوبوسرانان و کارکنان فعال در پروژه های عمرانی تهیه کنند .
وی ادامه داد: در این جلسه تاکید شد تا در پروتکل ها ضوابط مرتبط با نحوه فعالیت ناوگان حمل ونقل عمومی با هدف حفظ سلامت شهروندان، ساعات خدمات دهی اتوبوس ها وقطارها، تعداد مناسب مسافر برای هر اتوبوس وقطار، ملزومات بهداشتی برای حفظ سلامتی اتوبوسرانان وهمچنین کارکنان فعال در پروژه های عمرانی با توجه به شرایط زمان فعالیت مجدد حمل ونقل عمومی و پروژه های عمرانی آماده تا در زمان فعالیت مجدد مورد استفاده قرارگیرد.
گفتنی است؛ براساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد، تعطیلی خدمات دهی ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری تا ۲۳ فروردین تمدید و تصمیم گیری درخصوص زمان و نحوه سرویس دهی به شهردار مشهد تفویض شده است.

مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات