فراهم شدن امکان دورکاری برای تمامی پرسنل شهرداری

فراهم شدن امکان دورکاری برای تمامی پرسنل شهرداری

فراهم شدن امکان دورکاری برای تمامی پرسنل شهرداری

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از فراهم شدن امکان استفاده تمامی پرسنل شهرداری مشهد از خدمات سامانه‌های مختلف مالی، شهرسازی، نظارتی و ...از طریق دورکاری خبرداد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، «محمدجواد رجائیان» با اعلام این مطلب گفت: باتوجه به شرایط حاد ناشی از شیوع ویروس کرونا و در راستای اجرای سیاست‌های مدیریت شهری مشهد مبنی بر ارائه خدمات غیرحضوری و دورکاری و برقراری تمهیدات لازم به منظور پیشتیبانی از فعالیت‌ها و ماموریت‌های کلیه سازمان‌ها، شرکت‌ها، مناطق و مدیریت‌های مختلف مجموعه شهرداری، این سازمان زیرساخت مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان فراهم کرد که می‌توان از این اقدام با عنوان مانوری جامع و عملیاتی در حوزه خدمت‌رسانی الکترونیکی نام برد.
وی در ادامه به مهم‌ترین اقدامات سازمان اشاره و اظهار کرد: تامین امکانات سخت‌افزاری و تقویت زیرساخت شبکه‌ اختصاصی و مناسب (VPN)، به میزان ۸۹۶ مورد، اعمال تنظیمات انتقال تماس شماره تلفن‌های شبکه (VoIP) بر روی تلفن‌های شخصی پرسنل شهرداری به تعداد ۴۳۶ مورد و همچنین پایش مستمر شبکه و مرکزداده شهرداری به منظور ارائه بهینه سرویس دورکاری، پشتیبانی، آموزش و رفع مشکلات همکاران دورکار در اتصال به شبکه شهرداری، تجهیز و آماده‌سازی سوله‌های بحران و نقاط معین به منظور اتصال به شبکه شهرداری و... جزو مهم‌ترین اقدامات سازمان فاوا در این زمینه بوده است.
رجائیان افزود: با تمهیدات پیش‌بینی شده امکان استفاده کلیه همکاران مجموعه شهرداری مشهد از خدمات سامانه‌های مختلف مالی، شهرسازی، نظارتی و... از طریق دورکاری فراهم شد؛ به نحوی که تاکنون ۶۹۵۶ نفر از همکاران شهرداری و ۲۱۸ پیمانکار بخش خصوصی از این سیستم استفاده نموده‌اند.
وی همچنین در خصوص استفاده پرسنل شهرداری مشهد از سامانه میز کار یکپارچه بیان کرد: زیرساخت‌های لازم به منظور استفاده کلیه همکاران مجموعه شهرداری مشهد از سامانه میزکار یکپارچه شهرداری فراهم آمده است؛ به نحوی که بر اساس آخرین بررسی‌ها تعداد ۵۶۰۴ نفر از همکاران مجموعه شهرداری مشهد از خدمات میز یکپارچه استفاده می‌نمایند.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در خاتمه افزود: در شرایط حساس کنونی با توجه به فراهم آمدن زیرساخت‌های لازم برای دورکاری کارکنان محترم شهرداری، انتظار می‌رود به تعداد همکارانی که از این خدمات استفاده می‌کنند تا ریشه کن شدن کامل بیماری کوئید۱۹ افزوده شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات