اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خللی در پاسخگویی به  ...

اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خللی در پاسخگویی به ...

اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خللی در پاسخگویی به شهروندان ایجاد نکند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدرضا حیدری، صبح امروز به منظور آگاهی از نحوه ارائه خدمات شهرداری‌ به شهروندان و همچنین کیفیت اجرای طرح دورکاری 75 درصدی کارکنان و پاسخگویی آنها به ارباب رجوع، از شهرداری‌های مناطق 10 و 11 بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با تاکید بر اینکه شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های اداری نباید خلل در پاسخگویی به شهروندان و نیازهای آنها ایجاد کند، گفت: یکی از تاکیدات اعضای شورای شهر به شهرداری، حفظ راندمان و کارایی در این مجموعه، با وجود رعایت ضوابط بهداشتی است.

حیدری اظهارکرد: همزمان با جلوگیری از شیوع کرونا، باید به کارکنان و شهروندان نیز توجه شود و مانع از به خطر افتادن سلامت آنها شد و یکی از نکات مهم، ایجاد توازن بین خدمت‌گذاری و خدمات‌دهی به شهروندان و کارایی و راندمان مجموعه مدیریت شهری است.

وی در پایان ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر کارکنان مدیریت شهری در بخش‌های مختلف، افزود: پاسخگویی به شهروندان در مدت زمان مقرر و اجرای صحیح آیین‌نامه دورکاری باید پیوسته از سوی مدیران شهری بررسی و پایش شود تا خللی در ارائه خدمت به ارباب رجوع نشود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات