بهره برداری از پروژه پل تا پل فصل تازه توسعه ساری خواهد بود

بهره برداری از پروژه پل تا پل فصل تازه توسعه ساری خواهد بود

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری به نقل از روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری گسترش راه های ارتباطی از مولفه های توسعه می باشد.

شهر ساری با توجه به افزایش جمعیت شهری و به تبع آن ترافیک حاصله نیاز به گسترش راه های ارتباطی و روانسازی ترافیک دارد. به این خاطر پروژه پل تا پل که مسیر بلوار داراب را از نقطه پل کابلی به پل شهید نوری متصل می نماید، می تواند در روند مذکور موثر باشد.

شهردار ساری طی گفتگویی ضمن تاکید بر عزم شهرداری جهت تکمیل پروژه های نیمه کاره در سال جاری بیان داشت: 2600 متر طول پروژه بازگشایی حد فاصل کنار گذر پل کابلی تا تقاطع غیر هم سطح پل شهید نوری، یکی از پروژه های استراتژیکی عمرانی تاریخ شهر ساری است که معتقدم اگر المان ساعت در میدان مرکزی شهر ساری را نماد ساری قدیم بدانیم، پل کابلی نماد ساری جدید و فصل تازه توسعه آن خواهد بود.

وی افزود :علیرغم شرایط نامساعد جوی فصول پربارش سال، با تلاش همکارانم در سازمان عمران و بازآفرینی شهری، پس از گذشت 6 ماه از آغاز پروژه 1300 متر از طول مسیر آزادسازی و پس از اجرای 18000 متر مکعب خاکبرداری، این عملیات زیرساختی در محدوده مذکور، پیشرفت مطلوبی را بدنبال داشته است.

رجبی گفت : این پیشرفت کمتر از شش ماه و با تکیه بر توان وظرفیت درون سازمانی جهت انجام این پروژه که متاسفانه انجام آن سالها معطل مانده بود ،صورت گرفته است وعملیات تکمیل آن در سال جاری با شتاب بیشتری انجام خواهد شد.

رجبی به جدیت مدیریت و تیم های عملیاتی سازمان متبوعش در کیفیت سنجی مراحل اجرایی این پروژه اشاره و تصریح کرد: آزمایش تحکیم بستر در دو مرحله به انجام رسیده و قطعاً این فرآیند ارزیابی کیفی در سایر مراحل پیش رو اعمال خواهد شد چرا که هدف ما در تمامی پروژه های سطح شهرتسریع در انجام امر با حفظ کیفیت انجام آنها است تا مانند سالهای قبل شاهد و دوباره کاری ها و ترمیم برخی از پروژه ها نباشیم.

عباس رجبی با قدردانی از مشارکت مردم ساری در طرح های عمرانی و خدماتی شهرداری اظهار امیدواری کرد این نهاد در سال جاری با استمرار نظارت دقیقه اعضای شورای اسلامی شهر و استفاده از توان اجرایی سازمان عمران، پیام آور رخدادهای مطلوب در عمران و آبادانی این شهر باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات