گزارش اقدامات انجام شده امور حمل و نقل برای مقابله با کرونا

گزارش اقدامات انجام شده امور حمل و نقل برای مقابله با کرونا

معاون مالی و امور پشتیبانی شرکت برق منطقه ای خوزستان آخرین اقدامات انجام شده امور حمل و نقل این شرکت در مقابله با کرونا را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، مهدی باسطی نیا گفت: امور حمل و نقل در پی شیوع ویروس کرونا با ماشین آلات و تجهیزات که در اختیار داشت بخش های مختلف شرکت اعم از ساختمان های اداری و پست های برق را ضد عفونی کرده است.
وی بیان کرد: ساختمان های اداری، انبارها، آموزشکده آب و برق و کلیه منازل سازمانی گیت بوستان در این طرح گندزدایی و ضد عفونی شده اند.
معاون مالی و امور پشتیبانی شرکت برق منطقه ای خوزستان همچنین از ضد عفونی کردن بیش از 100 پست برق در گستره دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد خبر داده است. ضد عفونی کردن ماشین آلات بخش ستادی و نواحی اهواز به صورت مداوم و تهیه و تقسیم لوازم بهداشتی و خود مراقبتی پرسنل از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.
باسطی نیا بیان کرد: در راستای تعهد به مسئولیت اجتماعی برخی از مراکز نظامی و راهنمایی رانندگی نیز گندزدایی و ضدعفونی شده است.
وی تصریح کرد: اقدامات مقابله ای با کرونا به صورت مستمر در جریان است و در کنار انجام وظایفه محوله، ضد عفونی کردن نقاط مختلف شرکت برای حفظ سلامتی کارکنان پیوسته انجام خواهد شد.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات