تبریزی‌های مقیم مرکز و خارج از کشور به پویش رحمت بپیوندند

تبریزی‌های مقیم مرکز و خارج از کشور به پویش رحمت بپیوندند

به گزارش شهریار، سعید جلالی در حاشیه پنجمین جلسه هیئت امنای پویش رحمت با اعلام مطلب فوق افزود: همانطور که تمام همشهریان عزیز استحضار دارند، شیوع ویروس کرونا که تبدیل به بحرانی عالمگیر شده است در تبریز نیز تأثیر خود را گذاشته و یکی از اثرات آن که خارج از حوزه سلامت است، موضوع قربانیان اقتصادی کرونا می باشد که درآمد خود را به واسطه این بیماری از دست داده اند.
او ادامه داد: جامعه هدف پویش رحمت افرادی هستند که از هیچ کدام از موسسات خیریه و نهادهای حمایتی، درآمد یا مستمری دریافت نمی کنند و افراد حاضر در هیئت امنای پویش نیز افرادی هستند که خارج از محدوده خیریه‌های خود و به عنوان شخصیتی حقیقی در این کمپین حضور یافته اند.
او خاطرنشان کرد: امیدواریم که با فضل و عنایت الهی، مردم به پویش رحمت پاسخ مثبت بدهند تا هم از طریق سبد غذایی و هم از طریق  سبد بهداشتی بتوانیم از این شهروندان حمایت کنیم.

پویش رحمت، طرحی مردمی برای جمع‌آوری نذورات مردمی و همچنین گوشت قربانی و توزیع آن بین افرادی است که در بحران کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شده و هیچ درآمد و مستمری از نهادهای دولتی و غیردولتی و خیریه‌ها ندارند. شماره حساب پویش رحمت به شرح ذیل است:
شماره حساب ویژه مشارکت در پویش رحمت نزد بانک پاسارگاد: 160280001149955801
شماره کارت ویژه مشارکت در پویش رحمت نزد بانک پاسارگاد: 5022-2970-0011-2750

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات