ارزاق خشک به سبد گوشت پویش رحمت اضافه می‌شود

ارزاق خشک به سبد گوشت پویش رحمت اضافه می‌شود

به گزارش شهریار، کاظم خاماچی در پایان پنجمین جلسه هیئت امنای پویش رحمت با اعلام مطلب فوق افزود: امروز در این جلسه تصمیمات مهمی مبنی بر حمایت از افرادی که در اثر شیوع ویروس کرونا دچار آسیب اقتصادی شده و درآمدی ندارند، گرفته شد.
او با اشاره به کار جمع آوری اسامی و تحقیق از صحت و سقم بیکاری افراد در اثر شیوع بیماری کرونا نیز اظهار داشت: این کار توسط انجمن اسلامی مساجد محلات تبریز بررسی و تحقیق شده است تا کسانی که واقعا مستحق و آسیب دیده اقتصادی در اثر شیوع بیماری کرونا هستند، مورد حمایت قرار گیرند.
خاماچی خاطرنشان کرد: از مردم شریف و عزیز آذربایجان و مخصوصا تبریز خواهشمندیم، پویش رحمت را تنها نگذارند، چرا که هر اندازه مشارکت مردمی وسیع و زیاد باشد، همانقدر می تواند از رنج مردمی که در مضیقه هستند کاسته شود.
او تأکید کرد: تقاضای ما این است که مردم هر چه می توانند، از کمک های نقدی و غیر نقدی به دفتر پویش تحویل و یا شماره حساب آن واریز کنند که ما نیز بتوانیم آن ها را به دست افراد نیازمند برسانیم.
پویش رحمت، طرحی مردمی برای جمع‌آوری نذورات مردمی و همچنین گوشت قربانی و توزیع آن بین افرادی است که در بحران کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شده و هیچ درآمد و مستمری از نهادهای دولتی و غیردولتی و خیریه‌ها ندارند. شماره حساب پویش رحمت به شرح ذیل است:


شماره حساب ویژه مشارکت در پویش رحمت نزد بانک پاسارگاد: ۱۶۰۲۸۰۰۰۱۱۴۹۹۵۵۸۰۱
شماره کارت ویژه مشارکت در پویش رحمت نزد بانک پاسارگاد: ۵۰۲۲-۲۹۷۰-۰۰۱۱-۲۷۵۰

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات