برترین های جشنواره مفلحون ۹۸ شهرداری مشهد معرفی شدند

برترین های جشنواره مفلحون ۹۸ شهرداری مشهد معرفی شدند

برترین های جشنواره مفلحون ۹۸ شهرداری مشهد معرفی شدند

همزمان با سالروزمیلاد حضرت مهدی (عج)، برترین های جشنواره مفلحون ۹۸ شهرداری مشهد معرفی شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی حاتمی مدیرکل حوزه شهردار و امور مناطق شهرداری با تقدیر از مشارکت کارکنان شهرداری در سومین دوره از جشنواره مفلحون ۹۸ شهرداری مشهد گفت: جشنواره مفلحون با هدف گسترش، ترویج و تعمیق فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر، شناسایی الگوهای رفتاری و بستر سازی اجتماعی، تشویق و ترغیب کارکنان به ارائه خدمت بهتر به شهروندان و ارج نهادن به خدمات ارزنده کارمندان متعهد، کارآمدو اخلاق مدار برگزار می شود.
وی اضافه کرد: این جشنواره در سه مرحله برگزار و نفرات برتر در دو سطح انتخاب شدند که در سطح اول ۱۲۰ نفر به عنوان برگزیدگان و درسطح بعدی از این میان ۲۰ نفر به عنوان نفرات برتر جشنواره انتخاب شدند.
حاتمی ادامه داد: در ابتدا دبیرخانه جشنواره و شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد، در نظر داشت اسفند ماه و در مراسمی با حضور مسئولان، منتخبین را معرفی و از آنها تقدیر کند که به دلیل شیوع بیماری کرونا این امکان میسر نشد.
مدیر کل حوزه شهردار و امور مناطق شهرداری مشهد گفت: باتوجه به این موضوع تصمیم گرفته شد تا در آستانه نیمه شعبان، منتخبین این جشنواره معرفی شوند.
اسامی ۲۰ نفر برتر مفلحون ۹۸ شهرداری مشهد به شرح زیر است؛ هانیه مشتاق، سید روح الله پیشنماز، احمد قاسمی، فائزه اسدی، محمد قدسی نسب، سید محمدحسینی، ایمان مرادی، مریم کتابداری، علی اکبرگلی، حمید بدیعی، رضا عصاری، فاطمه قناویزی، سیدمحمدحسین موسوی معلم، حمید رضا حاجی پور، محمد رضا صادقی، عباسعلی قربانی، سید محمد جلالی نژاد، سیدمصطفی حسینی، ابراهیم علیزاده وسید حسن مشکانی.
لازم به ذکر است برگزیدگان می توانند جهت دریافت لوح تقدیر و همچنین هدیه خود از تاریخ ۲۳/۱/۹۸ باشماره تلفن ۳۱۲۹۴۹۶۲ تماس بگیرند.
اسامی ۱۰۰ نفر دگر از برگزیدگان نیزدر سایت خدمت شهرداری مشهد قابل مشاهد است.

مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات