ایرباس ماهان هنگام فرود دچار مشکل شد

ایرباس ماهان هنگام فرود دچار مشکل شد

http://www.bananews.ir/درپی وقوع حادثه برای هواپیمای شرکت هوایی ماهان در شب گذشته، این شرکت اعلام کرد که سه چهار نفر به دلیل استرس دچار مشکل شدند که به صورت سرپایی مداوا شده‌اند و هواپیما نیز به‌زودی به ناوگان بازمی‌گردد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ، حمید عرب‌نژاد ـ مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان ـ با اشاره به این‌که یک فروند ایرباس این شرکت که تهران را به مقصد مشهد ترک کرده بود نیمه شب گذشته در فرودگاه مشهد، هنگام فرود با مشکل روبرو شد، اظهار کرد: چرخ جلوی این هواپیما هنگام فرود باز نشد و خلبان با مهارت بسیار موفق شد که فرود آمده و وضعیت را کنترل کند.

وی با اشاره به اینکه سه چهار نفر به دلیل استرس دچار مشکل شدند که به صورت سرپایی مداوا شده‌اند، تصریح کرد: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام نیز در این پرواز حضور داشته است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان با بیان اینکه هواپیما دچار آسیب جدی نشده است، گفت: مسوولان فنی در حال تعویض لاستیک هواپیما هستند و این ایرباس به‌زودی به چرخه ناوگان ماهان بازمی‌گردد.

وی با تاکید بر این که یک قطره خون از بینی کسی نیامده است، اضافه کرد: ۲۳۰ نفر در این پرواز حضور داشتند.

عرب‌نژاد به فعالیت بیش از ۱۰ ساله هواپیمایی ماهان اشاره و اظهار کرد: این شرکت طی مدت فعالیت خود بیش از ۴۰ میلیون مسافر را جابه جا کرده و تاکنون هیچ حادثه‌ای که منجر به جراحت و یا فوت شود نداشته است.

به گفته او ماهان به بیش از ۲۰ مقصد داخلی و ۱۶ مقصد بین‌المللی پرواز دارد.

 

 

    نظرات