برگزاری مسابقه خانواده و سواد آبی در خراسان رضوی

برگزاری مسابقه خانواده و سواد آبی در خراسان رضوی

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، این مسابقه با سه محور موضوعی شامل "آب و تغییر اقلیم (خشکسالی و سیلاب)"، "صرفه‌جویی در مصرف آب با شعار #در_خانه_میمانیم" و "سازگاری با کم آبی" در هفت رشته مسابقه‌ای متنوع شامل شعر، نقاشی، استندآپ کمدی، دابسمش، نمایش، ببین و بگو و نماهنگ برگزار می‌شود.
بنا بر این گزارش، مسابقه بزرگ خانواده و سواد آبی که ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه اول طراحی شده به گونه‌ای در نظر گرفته شده است که ضمن جذابیت و خلاقانه بودن به صورت کاملا الکترونیکی قابل انجام باشد.
بر همین اساس، دانش آموزان مقطع متوسطه اول استان خراسان رضوی با مراجعه به بخش “مسابقه خانواده و سواد آبی” در سایت سازگاری با کم آبی به نشانی www.wsakhr.ir می‌توانند ضمن مطالعه اطلاعات کامل این مسابقه و دریافت محتوای آموزشی، آثار خود را طبق معیارها طراحی کرده و فایل الکترونیکی آن را به آی دی @AbKhorasan و یا نشانی پست الکترونیکی Ab.Khorasan.Razavi@gmail.com ارسال کنند.
بر اساس این گزارش، مسابقه “ببین و بگو” به طور کامل در بستر سایت سازگاری با کم آبی خراسان رضوی برگزار می‌شود؛ بدین صورت که دانش آموزان پس از تماشای 10 انیمیشن، موشن گرافیک و مستند متنوع جذاب و آموزشی با موضوعات مفاهیم منابع آب، حفاظت از منابع آب زیرزمینی، مواجهه با سیلاب و آب و تغییر اقلیم به 10 سوال چهارگزینه‌ای پاسخ داده و فرم پرسشنامه را با ثبت مشخصات خود ارسال می‌کنند.
برای برگزیدگان این مسابقه 50 هدیه نفیس در نظر گرفته شده است که با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش پس از ارزیابی آثار در فرصت مقتضی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. همچنین تمامی آثار برتر در شبکه‌های مجازی پرمخاطب منتشر خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات