مسابقه "جشن بزرگ نیمه شعبان" میزبان خانه های شهروندان قزوینی است

مسابقه "جشن بزرگ نیمه شعبان" میزبان خانه های شهروندان قزوینی است

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ درافشانی فضا سازی و تزئین داخل و بیرون منزل، تهیه شیرینی، شربت خانگی و پذیرایی در منزل، شعر خوانی توسط فرزندان یا پدر خانواده، نقاشی کودکان با موضوع امام عصر (عج)، قرائت دعای فرج و ذکر صلوات و ارسال دل نوشته با امام زمان (عج) را محورهای مسابقه جشن بزرگ نیمه شعبان برشمرد.

وی اظهار کرد: جشن نیمه شعبان هر سال در سطح شهر قزوین بسیار پرشور و با برنامه های فراوان و متنوع فرهنگی برگزار می شد ولی امسال با توجه به شیوه ویروس کرونا، بر آن شدیم تا ضمن ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار با برگزاری این مسابقه شور و نشاطی را در میان خانواده ها ایجاد کنیم.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گفت: در این ایام که مجبور به ماندن در خانه هستیم تا زنجیره ویروس کرونا قطع شود، می توانیم جشن میلاد امام زمان (عج) را همراه اعضای خانواده در خانه و با تهیه  شربت و شیرینی خانگی، تزئین خانه و فراوان برنامه دیگر برگزار کنیم و در این میان از ایده های فرزندانمان نیز استفاده کنیم.

درافشانی  خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این مسابقه از مراسم جشن خود در منزل عکس و فیلم کوتاه تهیه نموده و به آدرس مجازی به شماره 09018087455 ارسال کنند.

این مسئول گفت: مهلت ارسال آثار به مسابقه جشن بزرگ نیمه شعبان تا 25 فروردین ماه است.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات