خسارت 20میلیارد ریالی کرونا به مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین

خسارت 20میلیارد ریالی کرونا به مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ زرآبادی پور افزود: بخشی از این آسیب ها مربوط به توقف درآمدهای ناشی از دریافت اجاره بهای پارکینگ های عمومی  شهرداری و نیز پرداخت خسارت به ناوگان بخش خصوصی سازمان اتوبوسرانی درپی تعطیلی فعالیت اتوبوس ها و پارکینگ ها است.

زرآبادی پور بیان داشت: کسری درآمد جایگاه های عرضه سوخت سی ان جی به دلیل کاهش 70 درصدی مراجعه به آن ها، کاهش درآمدهای ناشی از تمدید پروانه فعالیت رانندگان تاکسی و حوزه بار و همچنین عدم دریافت شهریه تاکسی های خطوط و 133، بخش دیگری از خسارت های تحمیل شده کووید 19  به سیستم حمل و نقل شهری قزوین تا 15 فروردین سال جاری است.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، همچنین به افت شدید درآمد رانندگان بخش حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسیرانان در پی انتشار بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: با شیوع این بیماری، که همزمان با ایام رونق کسب و کار این قشر اتفاق افتاد، معیشت رانندگان اتوبوس  و تاکسی  دچار مشکل جدی شده که امیدواریم حمایت های لازم از آن ها صورت گیرد و بسته های حمایتی  و معیشتی که دولت وعده توزیع آن را داده، هرچه سریع تر دراختیار  این بخش قرار گیرد تا قسمتی از آسیبی که دیده اند جبران شود.

وی افزود: البته سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با انجام اقداماتی نظیر بخشودگی دو ماهه هزینه های تمدید پروانه فعالیت رانندگان تاکسی و حوزه بار، بخشودگی دو ماهه شهریه تاکسی 133 و خطوط، هماهنگی با تامین اجتماعی برای تمدید دفترچه بیمه تاکسیرانان بدون نیاز به تمدید پروانه و... سعی کرده بخشی از خسارت وارده به رانندگان تاکسی شهر قزوین را به سهم خود جبران کند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات