الکترونیکی شدن تمامی شهرداری های مناطق تا پایان سال ۹۹

الکترونیکی شدن تمامی شهرداری های مناطق تا پایان سال ۹۹

الکترونیکی شدن تمامی شهرداری های مناطق تا پایان سال ۹۹

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری مشهد از الکترونیکی شدن تمامی شهرداری های مناطق تا پایان سال ۹۹ خبرداد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، شهریار آل شیخ امروز در حاشیه افتتاح الکترونیکی شدن شهرداری منطقه یک گفت: در ادامه فرایند الکترونیکی کردن روند پاسخگویی در شهرداری مشهد، برنامه ریزی برای الکترونیکی کردن پاسخگویی در شهرداری منطقه یک که از ابتدا یکی از مناطق داوطلب بود انجام و اقدامات لازم در این راستا صورت گرفت.
وی افزود: درابتدا با توجه به مراجعات زیاد به این منطقه و حساسیت های موجود نسبت به این که روندها درشهرداری منطقه یک الکترونیکی شود کمی تردید داشتیم، هرچند که منطقه یک به جهت فرایندهای شهرسازی و بهره وری درمجموعه پرسنلی و درآمدی یکی از بهترین مناطق است و در ارزیابی ها نمره بالایی دارد.
وی اضافه کرد: با این حال با توجه به کنترل خوب فرایندها در این منطقه الکترونیکی شدن شهرداری منطقه یک را پذیرفتیم و اقدامات در راستای الکترونیکی شدن آن سال گذشته آغاز شد.
وی با بیان این که در حال حاضر فضا و تجهیزات لازم محیا و آموزش های لازم به کارکنان ارائه شده است، اظهارکرد: با توجه به حجم بالای کار در پایان سال گذشته امکان پاسخگویی به تمامی پرونده ها از این طریق وجود نداشت اما از ابتدای سال روند انتقال کارها به این بخش درحال انجام است.
آل شیخ ادامه داد: امیدواریم در سال ۹۹ قدم های محکم تری در راستای الکترونیکی شدن فرایندها به ویژه در مناطقی که هم دربحث جامعه مخاطب، از سطح سواد بالاتری برخوردار بوده و هم درمجموع مدیریتی و پرسنلی ظرفیت بیشتری را دارا هستند برداشته شود.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری مشهد در خصوص الکترونیکی شدن سایر مناطق نیز گفت: به دنبال این هستیم تا پایان سال جاری تمامی مناطق شهرداری مشهد را الکترونکی کنیم.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات