پیش‌بینی پایان هفته سیلابی در نوار جنوب غربی کشور

پیش‌بینی پایان هفته سیلابی در نوار جنوب غربی کشور

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، بر اساس اعلام موسسه تحقيقات آب، از بعدازظهر پنج‎شنبه 21 فروردین، وقوع بارشي به مدت 9 ساعت و به ميزان تقريبي (تجمعي حداکثر نقطه‎اي) 30 تا 40 ميلي‌متر در استان کردستان (نوار جنوب غربي و غرب به شرق و شمال شرق)‎ محتمل خواهد بود.
بنا بر این گزارش، روز پنج‎شنبه وقوع بارش‎هاي رگباري در استان‎هاي کرمانشاه، همدان، البرز، قزوين و زنجان به مدت 6 تا 9 ساعت و به ميزان تقريبي (تجمعي حداکثر نقطه‎اي) 20 تا 30 ميلي‎متر محتمل خواهد بود.
در گزارش موسسه تحقيقات آب وزارت نیرو آمده است: از بامداد روز جمعه 22 فروردین، وقوع بارشي به مدت 21 ساعت و به ميزان تقريبي (تجمعي حداکثر نقطه‎اي) 60 تا 80 ميلي‌متر در استان چهارمحال و بختياري (نيمه غربي و جنوبي)‎ محتمل خواهد بود.
همچنین در صبح روز جمعه، وقوع بارشي به مدت 15 ساعت و به ميزان تقريبي (تجمعي حداکثر نقطه‎اي) 50 تا 70 ميلي‌متر در استان‏هاي لرستان (نيمه شرقي و شمال) و خوزستان (شمال شرق و شرق)‎ پيش‌بيني شده است.
بر اساس این گزارش، از بعدازظهر جمعه 22 فروردین، وقوع بارشي به مدت 9 ساعت و به ميزان تقريبي (تجمعي حداکثر نقطه‎اي) 30 تا 40 ميلي‌متر در استان‎هاي تهران (شمال، شمال غرب و نواحي مرکزي) و مرکزي (نوار غرب به شمال شرق)‎ محتمل خواهد بود.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات