اجرای طرح خود اظهاری قرائت کنتور آب در اصفهان

اجرای طرح خود اظهاری قرائت کنتور آب در اصفهان

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "هاشم امینی" با تاکید بر اجرای همه جانبه این طرح گفت: یکی از اهداف مهم ما توسعه خدمات الکترونیک است که به منظور حفظ سلامت عمومی و مقابله با شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه سال گذشته، قرائت کنتور آب به صورت خود اظهاری توسط مشترکان انجام می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان با اشاره به اتخاذ چهار روش برای اجرای طرح خود اظهاری قرائت کنتور آب اظهار کرد: هم‌اکنون مشترکان می‌توانند از طریق تماس با سامانه 1522 و شماره‌گیری عدد 5، شماره کنتور خود را اعلام کنند و سپس رقم آب بها محاسبه و از طریق پیامک به مشترک اعلام می‌شود.
وی افزود: همچنین به منظور رضایت مشترکان، روش دیگر، ارسال پیامکی شماره کنتور برای کنتورنویس است که در این روش، شماره همراه کنتورنویس هر محدوده برای مشترکان پیامک می‌شود.
مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان به روش دیگری در طرح خوداظهاری قرائت کنتور که به‌زودی زیرساخت‌های آن مهیا می‌شود، اشاره کرد و افزود: در این روش، مشترکان از طریق تلفن همراه خود طبق الگوی:  *شناسه قبض# شماره رقم کنتور را به شماره 300001522  پیامک می‌کنند.
وی در ادامه افزود: تمام تلاش ما در شرايط اضطراری ناشی از شیوع ویروس کرونا حفظ سلامت عموم شهروندان و همکاران تلاشگرمان است و اولویت را تا حد امکان بر اجرای اقدامات از طرق مختلف با هدف پیشگیری از گسترش این ویروس قرار داده‌ایم.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات