فعالیت‌های برق تعطیلی‌بردار نیست

فعالیت‌های برق تعطیلی‌بردار نیست

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "عادل کاظمی" افزود: با وجود گسترش شيوع ويروس كرونا، خدمات برق تبریز به منظور جلوگيري از بروز مشكلات و اختلال در روند انجام فعاليت‌هاي نصب و اصلاح و خدمت‌رساني به مردم، متقاضيان و مشتركان انشعاب برق، به‌طور شبانه‌روزی ادامه‌ دارد.
وی تصریح کرد: فعاليت‌هاي محوري نصب و اصلاح قابل توقف و تعطيلي نیست، لذا با مد نظر قرار دادن پروتكل‌هاي بهداشتي و مراقبتي، باید این فعالیت‌ها، طرح‌ريزي شده و هماهنگي براي اجرا صورت گيرد تا از ايجاد اختلال و مانع در انجام فعاليت‌هاي راهبردي اجتناب شود.
وی ادامه داد: تامین امكانات بهداشتی لازم و ضروري از قبيل محلول‌هاي ضدعفوني‌كننده، دستكش، ماسك و لباس مناسب كه بتواند محافظت لازم را براي عوامل تحت پوشش ايجاد کند از مهمترین اقداماتی است که در شرکت انجام شده تا تحت شرايط محافظتي، فعاليت‌ها انجام شوند.
کاظمی یادآور شد: همه‌ دغدغه‌ پرسنل صنعت برق در دوران درگيري كشور با ويروس كرونا، تامين برق پايدار شهروندان به‌خصوص بیمارستان‌ها و مراكز درماني است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان به تشكيل ستاد پيشگيري از شيوع بيماري كرونا و ضرورت كاهش مراجعات حضوري براي دريافت خدمات اشاره كرد و گفت: مشترکان و مردم عزیز می‌توانند از طريق وب سايت www.toztab.ir تمامي خدمات مورد نياز خود را به صورت الكترونيكي و غيرحضوري دريافت كنند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات