انتصاب" غلامعلی بیدختی" به عنوان مدیر امور منابع آب شمیرانات

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران مدیر جدید امور منابع آب شمیرانات منصوب و با حضور معاون حفاظت و بهره برداری، معارفه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "احمدعلی قربانیان" در این مراسم اظهار کرد: هدف اصلی  جا به جایی مدیران مجموعه ایجاد تفکر جدید در راستای اهداف حاکمیتی شرکت است.

قربانیان افزود: مدیر پیشین امور آب شمیرانات در ۶ ماه گذشته عملکرد بسیار خوبی از خود در راستای اجرای رفع تصرفات در این منطقه و برخورد با متجاوزین حریم و بستر رودخانه ها داشته است.

در ادامه این مراسم "غلامعلی بیدختی" مدیر جدید امور آب شمیرانات نیز عنوان کرد: رمز موفقیت امور  همدلی و همکاری در میان پرسنل می باشد و بایستی به شکل مستمر حتی با جا به جایی مدیران ادامه داشته باشد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از توان همکاران متعهد در تحقق اهداف و انجام وظایف محوله کوشا باشیم.

در پایان نیز معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای تهران حکم انتصاب "غلامعلی بیدختی" را به عنوان مدیر امور منابع آب شمیرانات اهدا و از زحمات علیرضا نیکنام در دوران تصدی این مسوولیت تقدیر و تشکر کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات