مدیر روابط عمومی و رئیس گروه منابع انسانی و آموزش شرکت آب...

مدیر روابط عمومی و رئیس گروه منابع انسانی و آموزش شرکت آب...

در مراسمی با حضور مدیرعامل و معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای اردبیل رامین عاشوری، به سمت مدیر روابط عمومی و محمد نوتاش به سمت رئیس گروه منابع انسانی و آموزش شرکت معرفی شدند.

در ابلاغ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل خطاب به رامین عاشوری آمده است: «نظر به تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ از تاریخ صدور به عنوان مدیر روابط عمومی شرکت منصوب می شوید. انتظار می رود در تحقق اهداف عالی شرکت و انجام وظایف و مسئولیت های مدیریت فوق و ماموریت های سازمانی محوله، تحت مدیریت اینجانب، تلاش و اقدام موثر نمایید.»

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در این جلسه با اشاره به فعالیت های شرکت در سطح استان و لزوم اطلاع رسانی آنها به مردم عنوان کرد: باید با انعکاس فعالیت های شرکت به دنبال ایجاد امید در مردم باشیم.

مهندس عباس جنگی مرنی برقرای ارتباط با مردم و همکاران و اعتمادسازی بین سازمان و جامعه را دو وظیفه بزرگ روابط عمومی ذکر کرد و گفت: کار بزرگ روابط عمومی انعکاس فعالیت های شرکت به مردم و دریافت بازخورد از مردم می باشد تا در سایه آن بتوان برنامه ریزی موثر و کارساز انجام داد.

وی با بیان اینکه فعالیت های روابط عمومی باید بر مبنای علم باشد، تصریح کرد: برخورداری از فن و دانش علی الخصوص در رشته علوم ارتباطات می تواند در زمینه پیشبرد اهداف و برنامه های روابط عمومی مثمر ثمر واقع گردد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل همچنین در ابلاغی محمد نوتاش را به سمت رئیس گروه منابع انسانی و آموزش شرکت منصوب کرد.

در پایان این جلسه از خدمات محمد نوتاش بعنوان مدیر سابق روابط عمومی و اسرافیل رزمجو بعنوان رئیس سابق گروه منابع انسانی و آموزش شرکت قدردانی شد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات