اجرای 12 پروژه آب شهری با 72 میلیارد ریال اعتبار در بردسکن خراسان رضوی

اجرای 12 پروژه آب شهری با 72 میلیارد ریال اعتبار در بردسکن خراسان رضوی

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "مجتبی شاکری" فرماندار بردسکن، در حاشیه جلسه معرفی رئیس جدید امور آب و فاضلاب شهرستان بردسکن که به‌صورت ویدئو کنفرانس در محل فرمانداری برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: چند طرح هم با 45 میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا قرار دارد که با اجرای این طرح‌ها جمعیت زیادی از ساکنان شهرستان از خدمات امور بردسکن برخوردار خواهند شد.
وی در ادامه، تامین آب شرب روستاها بویژه روستاهای بخش انابد و مناطق عشایری این شهرستان را در آستانه فصل گرما ضروری دانست و بر تکمیل دو مجتمع آبرسانی با مرکزیت روستاهای چشمه حاج سلیمان و درونه که هر یک پنج روستای اطراف این دو محل را تحت پوشش قرار می‌دهد، تاکید کرد.
شاکری همچنین تجهیز و برق‌رسانی چاه شماره ۶ بردسکن و چاه شماره ۴ انابد، اجرای شبکه تله مترینگ و کنترل از راه دور، اصلاح خط انتقال قنات نوبهار با چهار کیلومتر خط انتقال و تجهیز سه حلقه چاه بحران در این شهرستان را خواستار شد.
وی با اشاره به اینکه اکثر روستاهای شهرستان از نعمت آب شرب سالم برخوردار هستند، گفت: رسیدگی به امور آب روستاهای بخش انابد و نیز مناطق عشایری از خواسته‌های مردم است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات