سرانه مصرف آب در کرمانشاه به بیش از 200 لیتر رسید

سرانه مصرف آب در کرمانشاه به بیش از 200 لیتر رسید

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علیرضا کاکاوند" یادآور شد: همکاران ما در شرکت آبفای استان، برای آنکه در این شرایط مردم در دسترسی به آب دچار مضیقه نشوند، برنامه‌های کوتاه مدتی از جمله جابجایی خطوط، اتصال مخازن و در بعضی نقاط اجاره و تجهیز چاه‌های جدید را در دستور کار قرار داده‌اند که خوشبختانه این تمهیدات باعث شده است تا این لحظه مشکلی در تأمین آب شرب در سطح استان نداشته باشیم.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه برای عبور از بحران نیاز به همراهی و همکاری مردم داریم، از مشترکان خواست با توجه به در پیش بودن گرما و فصل تابستان و احتمال افزایش مصرف، برای آنکه مشکلی در افت فشار و یا احیانا قطعی آب نداشته باشیم با رعایت الگوی مصرف کمک کنند تا تابستان پیش رو را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه با ادامه روند کنونی مصرف آب، حتما دچار مشکل خواهیم شد، از شهروندان خواست تا با مدیریت مصرف، سرانه مصرف آب را به کمتر از 170 لیتر برسانند تا تابستان کم مشکلی را به لحاظ تأمین آب داشته باشیم.
به گفته وی برای به حداقل رساندن مراجعه حضوری، از هفته آینده امکان قرائت پیامکی قبوض آب مهیا خواهد شد.
وی در پایان تأکید کرد: سامانه 122 حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان است تا حوادث شبکه‌های آب یا فاضلاب را جهت رسیدگی و رفع مشکل، گزارش نمایند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات