۹۰ درصد ظرفیت شهرداری مشهد در حال تلاش برای ارتقا سلامت شهروندان است

۹۰ درصد ظرفیت شهرداری مشهد در حال تلاش برای ارتقا سلامت شهروندان است

۹۰ درصد ظرفیت شهرداری مشهد در حال تلاش برای ارتقا سلامت شهروندان است

دبیر ستاد صیانت از حقوق شهروندی شهرداری مشهد گفت: ۹۰ درصد ظرفیت شهرداری مشهد در حال تلاش و پیگیری برای ارتقای سلامت شهروندان هستند. همچنین شهرداری مشهد نقش عمده‌ای در پشتیبانی و حمایت از ارتقا سلامت شهروندان را ایفا می‌کند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مجتبی منتظری در خصوص اولین نشست کمیته حقوق شهروندی شهرداری مشهد در سال ۹۹ که با موضوع «بررسی بحث بهداشت و سلامت شهروندان مبتنی بر منشور حقوق شهر نشینی شهر مشهد» برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه موضوعاتی چون برخورداری از زندگی شایسته، سالم و لوازم آن و همچنین سلامت شهروندان با منشور حقوق شهروندی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت تا در اطلاع‌رسانی‌ها دقت بیشتری صورت بگیرد.
وی افزود: در این جلسه به نقش شهرداری مشهد در خصوص اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت شهری شهروندان مورد تاکید قرار گرفت. از دیگر مباحث مطرح‌شده در این جلسه می‌توان به اطلاع‌رسانی منشور حقوق شهروندی در سال ۹۹ اشاره کرد که اولویت آن ماده ۳۸ تا ۴۳ است که تاکید آن بهداشت سلامت شهروندان است.
دبیر ستاد صیانت از حقوق شهروندی شهرداری مشهد بیان کرد: طبق ماده ۳۹ منشور حقوق شهرنشینی، مدیریت شهری اعم از همه دستگاه‌های خدمت‌رسانی و دستگاه‌های مرتبط موظف هستند با استفاده از کلیه امکانات و ظرفیت‌ها زمینه‌ساز سلامت و بهداشت روانی، جسمی، اجتماعی و معنوی شهرنشینان باشند.
منتظری تصریح کرد: نکته حائز اهمیت این است که ۹۰ درصد ظرفیت شهرداری مشهد در حال تلاش و پیگری برای ارتقا سلامت شهروندان هستند. همچنین شهرداری مشهد نقش عمده‌ای در پشتیبانی و حمایت از ارتقا سلامت شهروندان را ایفا می‌کند.
لازم به ذکر است؛ این جلسه با حضور رییس کمیسون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، معاون فرهنگی و هنری سازمان مشارکت فرهنگی، دبیر ستاد صیانت از حقوق شهروندی شهرداری و مشاور حقوقی شهردار مشهد برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات