ضرورت هم افزایی و همکاری نمایندگان در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات زیست محیطی

ضرورت هم افزایی و همکاری نمایندگان در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات زیست محیطی

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست لرستان، دکتر مهرداد ویسکرمی منتخب مردم  شهرستانهای خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با مهرداد فتحی بیرانوند مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان در روز یکشنبه  ۲۴ فروردین ۹۹ در محل اداره کل محیط زیست لرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار فتحی بیرانوند ضمن خیر مقدم و تبریک به منتخب مردم خرم آباد و چگنی درمجلس شورای اسلامی، گزارشی از عملکرد اداره کل محیط زیست لرستان در حوزه های مختلف را ارائه  داد.

فتحی بیرانوند هم افزایی و همکاری کلیه نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی را در راستای رفع مشکلات زیست محیطی استان ضروری دانست و اظهار امیدواری نمود: با استفاده از ظرفیت نمایندگان استان اقدامات موثر و مفیدی جهت صیانت هرچه بهتر از محیط زیست لرستان صورت بگیرد.

ویسکرمی منتخب مردم  شهرستانهای خرم آباد و چگنی دریازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسلامی با اشاره به اهمیت محیط زیست از دیدگاه دینی و علمی،  بر لزوم جدیت بیشتر در حفظ و نگهداری از  محیط زیست و عرصه های طبیعی استان لرستان تاکید کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای زیست محیطی صورت گرفته در سطح استان، برخورد قاطع با متخلفین زیست محیطی در حوزه های مختلف بخصوص  در بحث شکار و صید و تخریب و دست اندازی به منابع ملی را خواستار شد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات