نشاط و شادابی شهروندان اولویت مدیریت شهری است

نشاط و شادابی شهروندان اولویت مدیریت شهری است

به گزارش شهریار، رسول موسایی در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام مطلب فوق افزود: شیوع ویروس کرونا  روزهای سختی را به لحاظ فشار و استرس بر شهروندان تحمیل کرده و لازم دیدیم در جهت کاستن از فشار روانی این بیماری منحوس، سطح شهر را با گل‌کاری‌های زیبا تزئین کنیم.

او ادامه داد: هر چند شهروندان مطابق توصیه‌های بهداشتی در خانه حضور دارند، ولی برخی از آنها بالاخره در شهر تردد دارند و افزون بر آن می‌خواهیم برای دوران پساکرونا نیز شهر زیبایی داشته باشیم.

قائم مقام شهردار تبریز، با اشاره به کاشت گل در گلخانه های مناطق شهرداری تبریز اظهار داشت: شهرداری در حال حاضر در تمام گلخانه‌های مناطق اقدام به کاشت گل و گیاه کرده است که تقریبا در این حوزه به خودکفایی رسیده‌ایم.

او در ادامه یادآور شد: بیش از ۸۰ درصد گل و گیاه کاشته شده در سطح شهر و بوستان‌ها، تولید خود ما در گلخانه‌های مناطق و سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری تبریز است و سعی نمودیم کیفیت این محصولات را نسبت به دیگر شهرها بهبود ببخشیم.

رسول موسایی در پایان صحبت‌های خود از حساسیت ویژه شهرداری در مورد فضای سبز شهری خبر داده و خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز حساسیت ویژه‌ای در حوزه فضای سبز شهری دارد و فارغ از بحث شیوع بیماری کرونا، نسبت به کاشت، حفظ و نگهداری مستمر از فضای سبز اقدام‌ می‌کند که در کنار توسعه بافت سبز شهری، زیبایی، نشاط و شادابی شهر و شهروندان عزیز را نیز مد نظر قرار داده است

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات