بهره‌گیری از ۶۰ میلیون لیتر محلول ضدعفونی کننده برای ضدعفونی معابر شهری

بهره‌گیری از ۶۰ میلیون لیتر محلول ضدعفونی کننده برای ضدعفونی معابر شهری

به گزارش شهریار، محمدحسین حسن‌زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: همچنین حدود ۱۰۰ هزار لیتر نیز محلول ضدعفونی کننده سطح برای داخل ساختمان‌ها و اداره ها استفاده شده است.

او با اشاره به ضدعفونی سطح شهر افزود: بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی در خصوص محلات پرخطر و آلوده، برنامه‌های ضدعفونی سطح شهر بطور روزانه و زمانبندی شده توسط ستاد مقابله با کرونا به مناطق اعلام می شود.

حسن‌زاده ادامه داد: همچنین برنامه روزانه دیگری نیز توسط اکیپ‌های سازمان آتش نشانی انجام می‌شود که تا امروز تمام مجتمع‌های عمومی بدون استثنا و با نوبت و زمان بندی ضدعفونی می‌شوند.

رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز از برنامه ریزی برای ساماندهی گروه‌های خودجوش خبر داد و افزود: علاوه بر نیروهای ضدعفونی کننده در شهرداری از جمله خدمات شهری و آتش نشانی، نیروهای مستقل دیگری نیز در این ستاد مشغول فعالیت هستند که مواد ضدعفونی کننده برای این افراد توسط شهرداری تبریز تامین می‌شود.

حسن‌زاده ادامه داد: به ازای هر روز و هر تعداد کارگر ماسک تهیه می‌شود و از طریق ستاد مرکز در اختیار مدیریت پسماند قرار می‌گیرد و در اختیار پاکبانان و کارگران قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز از اعمال محدودیت هایی را برای حفظ سلامت کارکنان خبر داد و گفت: تمام خریدهایی که برای حفظ سلامت سطح شهر لازم بود انجام شده برای ضدعفونی سطح شهر تا خردادماه مشکلی نخواهیم داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات