همت گروه‌های جهادی، در وضعیت مطلوب کرمان در مبارزه با کرونا تأثیرگذار بود

شهردار کرمان در بازدید از ستاد مردمی مبارزه با ویروس کرونا:

همت گروه‌های جهادی، در وضعیت مطلوب کرمان در مبارزه با کرونا تأثیرگذار بود

صبح امروز شهردار کرمان به همراه معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، از ستاد مردمی مبارزه با ویروس کرونا بازدید کرد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، سیدمهران عالم‌زاده در این بازدید ضمن تشکر از نیروهای مردمی فعال در این ستاد گفت: اگر کرمان به نسبت سایر شهرهای کشور در مقابله با ویروس کرونا، وضعیت مطلوبی دارد، به‌دلیل همت گروه‌های جهادی و مردمی است.

وی با اشاره به وسعت 13 هزار هکتاری کرمان گفت: ضدعفونی مداوم تمام نقاط شهر، از توان شهرداری خارج است؛ بنابراین، همکاری گروه‌های مردمی و جهادی، کمک زیادی به ضدعفونی شهر کرمان کرد.

شهردار کرمان با بیان این‌که برای سلامتی خودمان، همگی باید تلاش کنیم تا  از این بحران با کمترین تلفات عبور کنیم، گفت: شهرداری کرمان برای همکاری در زمینۀ پشتیبانی، تأمین امکانات و ماشین‌آلات، آمادگی همکاری با این ستاد مردمی را دارد.

محمد جهانشاهی، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نیز در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات نیروهای خودجوش و مردمی گفت: هرچه سطح مشارکت مردم بیشتر باشد، روزبه‌روز شاهد کاهش معضلات اجتماعی خواهیم بود.

شایان ذکر است؛ ستاد مردمی مبارزه با ویروس کرونا، علاوه بر تولید مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک و آب‌میوۀ طبیعی برای بیماران مبتلا به کووید 19، روزانه 800 ‪  بستۀ بهداشتی شامل مواد شوینده و دستمال کاغذی به مناطق محروم و آسیب‌پذیر اهدا می‌کند

ش.ا

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید AAhhaa.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات