تأکید شهردار کرمان بر ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان

تأکید شهردار کرمان بر ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان/ راه‌اندازی فرهنگ‌سرای جوانان

شهردار کرمان ضمن تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های جوانان در حوزه‌های مختلف، راه‌اندازی فرهنگ‌سرای جوانان در کرمان را ضروری دانست.

به گزارش کرمان‌آنلاین، سیدمهران عالم‌زاده در نشست با اعضای مجمع جوانان استان، ایجاد فرهنگ‌سرای جوانان را اولین و مهم‌ترین گام در راستای ایجاد بستری مناسب برای استفاده از توان و ظرفیت جوانان دانست و گفت: راه‌اندازی فرهنگ‌سرای جوانان باعث می‌شود که یک پایگاه مرکزی برای حضور و گردهمایی جوانان برای هماهنگی امور مختلف به‌وجود آید.

وی با اشاره به توان و ظرفیتی که در جوانان کرمانی وجود دارد، افزود: امیدواریم با هم‌افزایی مجموعه شهرداری و جوانان، شاهد ثمرات مثبت و مفیدی به‌واسطۀ حضور جوانان در حوزه‌های مختلف شهری و افزایش مشارکت و نقش‌آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف باشیم.

عالم‌زاده ایجاد زیرساخت برای فرهنگ‌سرای جوانان را اقدامی مؤثر در راستای بهره‌گیری از توانایی‌ها و ایده‌های نیروهای جوان و بستری مناسب برای توانمندسازی و ارتقای سطح آگاهی جوانان برشمرد و بیان کرد: استفاده از توان و ظرفیت جوانان در عرصه‌های مختلف، نقش بسزایی در پیشرفت، توسعه و ایجاد یک عرصۀ عمومی و میدان رقابتی برای مشارکت و حضور جوانان است تا ایده‌های خود را برای حل مشکلات مختلف شهر ارایه کنند.

گفتنی است؛ در این نشست که مشاور شهردار در امور جوانان نیز حضور داشت، رییس مجمع جوانان استان، توضیحاتی در خصوص اهداف و رویکرد این مجمع بیان کرد.

م.ا

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات