استفاده از روش‌های جدید در حوزه آسفالت مسیرهای بی‌آرتی نتایجی مثبت دارد/ آغاز نهضت آسفالت در سال ۹۹

استفاده از روش‌های جدید در حوزه آسفالت مسیرهای بی‌آرتی نتایجی مثبت دارد/ آغاز نهضت آسفالت در سال ۹۹

رسول موسایی عصر امروز در بازدید از آسفالت ریزی مسیر بی آر تی حدفاصل میدان راه آهن تا میدان جهاد اظهار کرد: در سنوات گذشته در حوزه آسفالت مسیرهای بی آرتی مشکلاتی را به جهت حجم تردد اتوبوس ها شاهد بودیم.

او اعلام کرد: خوشبختانه روشی که سال گذشته برای آسفالت ریزی برخی مسیرهای بی آر تی در نظر گرفتیم و از تجارب شهرها و کشورهای دیگر بهره بردیم، نتایج مطلوبی را به بار آورده و شاهد آن هستیم که به رغم بارش سنگین برف و نمک پاشی در یک روز به اندازه دوسال در زمستان ۹۸، مشکل چندانی برای آسفالت مسیرهای یادشده به وجود نیامده است.

او با بیان اینکه با آسفالت ریزی اساسی خیابان طالقانی و مسیر بی آرتی حدفاصل میدان راه آهن تا میدان جهاد، نهضت آسفالت در سال ۹۹ آغاز شد، گفت: در روزهای آینده با شدت و بر اساس اولویت بندی انجام شده، نهضت آسفالت تداوم می یابد و در جلسه ای که امروز با معاون فنی شهردار و مدیرعامل سازمان عمران داشتیم، تمام تمهیدات برای تحقق هرچه بهتر نهضت آسفالت اندیشیده شد.

قائم مقام شهردار تبریز یادآور شد: آسفالت از جمله دغدغه ها و اولویت های مسئولان شهری به ویژه شهردار محترم تبریز است و امسال اعتبار ویژه ای برای این امر در نظر گرفته شده تا  شاهد رشدی کمی و کیفی باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات